مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام برگزاری مرحله پنجم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مازندران ، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو بخش شفاهی و کتبی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- حجت‌الاسلام ستار علیزاده اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در سه حوزه مدیریت امام‌زادگان، موقوفات و برگزاری مسابقات قرآنی فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم اوقاف یکی از معتبرترین مسابقات قرآنی کشور به‌شمار می‌رود که در مازندران با شور و حال خاصی برگزار می‌شود، افزود: مازندران همه‌ساله در مسابقات کشوری قرآن رتبه‌های برتر را کسب می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در کشور، بیان کرد: این طرح در راستای عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری همزمان با سراسر کشور در مازندران اجرایی می‌شود.
علیزاده از برگزاری مرحله پنجم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو بخش شفاهی و کتبی در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون کتبی این مسابقات از پنجشنبه 7 بهمن‌ماه در 20 شهر مازندران برگزار می‌شود، ادامه داد: بزرگ‌ترین مکان برگزاری این آزمون مصلی امام خمینی(ره) ساری است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به بخش شفاهی این مسابقات، خاطرنشان کرد: بخش شفاهی مرحله پنجم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران از شنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز و تا چهارشنبه ۲۷ بهمن ادامه دارد.
علیزاده از حضور 14 هزار قرآن‌آموز در مرحله پنجم آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم مازندران خبر داد و گفت: این آزمون در ۵۸ حوزه امتحانی در مازندران برگزار می‌شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =