اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار شرکت آبفا لرستان / اصلاح و توسعه شبکه آب در 24 شهر استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: ما در ۲۴ شهر استان لرستان پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب را داریم و بحث اقدامات فاضلاب را در ۸ شهر استان اجرا می‌کنیم

به گزارش خبرانلاین به نقل از تسنیم ،حمیدرضا کرموند عصر امروز در مراسم افتتاح سامانه انتقال آب از کاکارضا به تصفیه‌خانه خرم‌آباد اظهار داشت: سفر وزیر نیرو به استان سبب خیر و برکت شده به نحوی که در روز گذشته دو پروژه مهم در استان رونمایی شد.

وی افزود: همچنین امروز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های آب‌رسانی استان لرستان انتقال آب از کاکارضا به تصفیه‌خانه خرم‌آباد رونمایی و افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، استان لرستان به عنوان الگو اقتصاد مقاومتی مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار شرکت آب و فاضلاب لرستان است، بیان کرد: ما در 24 شهر استان لرستان پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب را داریم و بحث اقدامات فاضلاب را در 8 شهر استان اجرا می‌کنیم.

کرموند تصریح کرد: همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب لرستان علاوه بر کارهای سخت‌افزاری کارهای نرم‌افزاری و هوشمندسازی خوبی را انجام داده‌اند که بعضی از آنها به ثمر رسیده و بخش دیگری از آنها تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در بحث قرائت کنتور و توزیع قبوض تحول اساسی ایجاد شده است اظهار داشت: خوشبختانه در بحث هوشمندسازی، کنتور همه مشترکان آب و فاضلاب شهری در شهرهای مختلف استان به صورت هوشمند قرائت می‌شود

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =