تسنیم نوشت: رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از برخی قراردادهای تجاری این کشور گفت زمان آن رسیده است فردی پیدا شود که برای کشورمان بجنگد و اجازه ندهد از کشورمان بهره کشی کند.

به گزارش  شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ در سخنرانی خود در نشست سراسری جمهوری خواهان در فیلادلفیا ضمن انتقاد از برخی قراردادهای تجاری آمریکا از جمله نفتا گفت که دیگر اجازه نمی دهد کسی از آمریکا بهره کشی کند.

ترامپ گفت: رئیس جمهور مکزیک و من توافق کردیم دیدارمان لغو شود.

وی افزود: در عین تلاش برای اصلاح قوانین مالیاتی که به کاهش کسر تراز تجاری و افزایش صادرات آمریکا کمک می کند و باعث درآمدزایی برای ما از مکزیک می شود، پول ساخت دیوار فراهم می شود. زمان آن رسیده است آمریکا رئیس جمهوری داشته باشد مانند دیگر کشورها، به سختی برای شهروندانش تلاش کند؛ این دقیقا همان کاری است که من برای شما انجام می دهم.

ترامپ گفت: زمان آن رسیده است فردی پیدا شود که برای کشورمان بجنگد و اجازه ندهد از کشورمان بهره کشی کند. جهان سالها است که دارد از ما بهره کشی می کند و این دیگر روی نخواهد داد.

وی بار دیگر تکرار کرد: اصلاحات اوباما در حوزه بهداشت و درمان را ملغی و طرحی جایگزین برای آن می دهد زیرا این اصلاحات، فاجعه بار بودند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مظلوم A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    21 13
    دونالد محمود ابر پوپولیست دنیا
  • بی نام US ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
    3 6
    راست میگه چون خودش و اطرافیانش مشغول بهره کشی از آمریکا هستند شدیدا. مردک دروغگو شارلاتان آمریکا و تمام دنیا رو به خاطر منافع خودش به گند میکشه. اونهایی که دل به این جانور خوش کردن دچار توهمند. مثل اینکه از یک دزد مال مردم خور انتظار نجات داشته باشی.
  • قاسم A1 ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    5 3
    این شمایید که دارید از بقیه دنیا بهره کشی می کنید حالا طلبکار هم هستید؟ راست می گویند که به بدهکار رو بدی طلبکار می شود.
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    3 4
    توخودت فاجعه ای عوضی چقدر می خواهی ملت را بدوشی این را بگو امثال تو تشنه وراجی، مرکز توجه بودن، دشمن تراشی، نادیده گرفتن حقایق، چسبیدن به توهمات خود، کارشناس ارشد در همه امور، جمع کردن افراد روانپریش پیرامون خود هستید. حلقه افراد نزدیک به تو نشان میدهد چه افتضاحی در انتظار آمریکا و جهان است. چهار سال بعد آمریکاو جهان به مراتب وضعی نکبت بارتر از زمان رفتن بوش دارد. خزانه ای خالی وکشوری ورشکسته میراثت برای رئیس جمهور بعدیست. دوره نکبت بارتان هم که تمام شود تا روزیکه نفس میکشید درحال پز دادن اینید که چقدر مدیریت خوبی نه در کشور که در جهان داشتید خلاصه تا روانه گور نشوید جهان از شر چرندپردازیهایتان خلاصی ندارد. از جنگ عراق ایراد میگیری اما خود چند جنگ وحشتناک راه بیندازی خدا میداند.
  • بی نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    6 4
    من اگر جای روسای جمهور پیشین ایالات متحده بودم سالها پیش این چنین قوانین کنترل کننده ای را به تصویب میرساندم چرا که امریکا طی این سالها همه رقمه به جامعه جهانی منفعت رسانده اما همان منتفعین این کشور را با علم و دانش خودش بارها تهدید به نابودی کرده اندبعنوان مثال همین اینترنت را در نظر بگیرید که یک ابداع امریکایی است اما علیرغم ایجاد تحولات مثبت عظیم در روابط بین المللی خدا میداند چه خطراتی را متوجه باعث و بانی خود ساخته که این امر بیانگر ضرورت اندیشیدن تدابیر پیشگیرانه محکم تری از سوی مبدع این دهکده جهانی می باشد