ایسنا نوشت؛ یک سایت روسی از ابراز علاقه بارسلونا برای جذب لیونل مسی ایران خبر داده است.

به نقل از اسپورت روسیه، سردار آزمون فصل قبل یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال ایران بود که عملکرد خیلی خوبی در روستوف داشت و در لیگ قهرمانان گلهای مهمی برای تیمش به ثمر رساند، جایی که باعث شد تا از این بازیکن به عنوان پدیده روستوف نام برده شود و این تیم روسیه ای نیز به لیگ اروپا برسد.

در حالی که به نظر می رسد سردار آزمون در تابستان روستوف را ترک کند، زمزمه هایی مبنی بر ابراز علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن شنیده می شود که در چند روزنامه روسی تایید شده است.

ویتالی کوفونوف مربی دروازه بان های روستوف درباره پیشنهاد بارسلونا به سردار آزمون گفت: من اول از همه دوست دارم که سردار با ما بماند چون بازیکن بزرگ و خوبی است ولی اصلا تعجب نمی کنم اگر سردار آزمون به بارسلونا بپیوندد. دوست دارم او در روستوف فعلا بماند و گلزنی کند و مغرور نشود و به پیشرفت خود ادامه دهد. او بازیکن خوبی است و می تواند در بهترین تیم ها و لیگ ها بازی کند و از تجربه خود استفاده کند.

او در پایان درباره بازیکن ایرانی گفت: سردار خیلی خوب می تواند روسی متوجه شود ولی هرچقدر هم مشکل داشته باشد می تواند با زبان ترکمن با مربیان تیم صحبت کند.


252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانم فدای رهبر A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
    14 3
    نباید بره بارسلونا چون اونجا انقدر خوب هستند که به این بازی نمیرسه و نیمکت نشین میشه