۰ نفر
۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

سه کوهنورد بوکانی در ارتفاعات شهرستان سقز بعد از گرفتار شدن در بهمن، جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اسماعیل فرامرزی رئیس هیئت کوهنوردی بوکان در محل حادثه ای که برای کوهنوردان این شهرستان اتفاق افتاد، به رسانه ها گفت: سه کوهنورد بوکانی به همراه یک کوهنورد سقزی در یک عملیات کوهنوردی که متناسب با توانایی های آنها نبود روز پنج شنبه به ارتفاعات روستای خالی از سکنه قلقله می روند.

وی افزود: این چهار کوهنورد جمعه تصمیم می گیرند خود را به تونل بانه برسانند و مسیری را انتخاب می کنند که کوهنوردانان توانمند در فصل بهار انتخاب می کنند.

فرامرزی در ادامه گفت: در حین برگشت دو کوهنورد به نامهای هژیر قادریان و محی الدین سلیمی که جلوتر از دو کوهنورد دیگر در حرکت بودند در بهمن گرفتار می شوند جان خود را از دست می دهند و جسد این دو کوهنورد در حال اعزام به بیمارستان بانه است.

رئیس هیئت کوهنوردی بوکان تصریح کرد: ساعت ۱۵ ظهر جمعه این حادثه به ما اطلاع داده شد و یک تیم کوهنوردی بوکان که به صورت تصادفی در منطقه حضور داشتند اطلاع داده شد و خود را به محل حادثه رساندند و موفق به کشف جسد این دو کوهنورد شدند.

وی در پایان افزود: به دنبال پیگیریهای فرماندار بوکان و رئیس اداره ورزش وجوانان بوکان بنده به همراه کوهنوردانی از بوکان ساعت ۵بعداز ظهر خود را به محل حادثه رسانده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =