۰ نفر
۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعبیر مالیاتی یک نماینده مجلس

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر ضرورت توجه دولت به کسب درآمدهای پایدار برای بودجه سنواتی کشور، گفت: بسیاری از کشورها با اتکا به درآمدهای مالیاتی و ارایه خدمات از این طریق به مردم توانسته اند اقتصادی پویا برای خود رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سیدعلی ادیانی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر ضرورت توجه دولت به کسب درآمدهای پایدار برای بودجه سنواتی کشور، گفت: دور شدن اقتصاد ملی از وابستگی به درآمدهای نفتی نشان از قرار گرفتن در مدار اقتصاد مقاومتی دارد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اتکا به درآمدهای مالیاتی با شناسایی فرارهای مالیاتی بهترین جایگزین برای درآمدهای نفتی است، افزود: بسیاری از کشورها با اتکا به درآمدهای مالیاتی و ارایه خدمات از این طریق به مردم توانسته اند اقتصادی پویا برای خود رقم بزنند.

ادیانی با تاکید بر اینکه تحقق استراتژی اقتصاد مقاومتی بدون توسعه مالیات ستانی ممکن نیست، تصریح کرد:  کاهش اتکا به درآمدهای نفتی و اصلاح نظام درآمدی دولت با تغییر رویکرد به سمت مالیات ستانی مهم ترین ابزار توزیع مناسب درآمدی در یک جامعه و کاهش نابرابری های درآمدی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بهترین درآمد برای دولت مالیات ستانی است، گفت: مالیات ستانی به معنی افزایش پایه های مالیاتی مدنظر دولت نبوده و بیشتر توجه به جلوگیری از فرارهای مالیاتی مدنظر است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: اتکا دولت به درآمدهای مالیاتی یعنی دولت به منبع عظیمی از درآمد دست پیدا کرده و می تواند اقتصادی پویا را برای کشور رقم بزند.

39223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =