شهاب حسینی با انتشار متنی اقدامات دونالد ترامپ را یادآور دوران سیاه هیتلر دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهاب حسینی در اینستاگرام خود نسبت به اقدامات اخیر دونالد ترامپ و ممنوعیت صدور روادید برای شهروندان ایرانی واکنش نشان داد.

این بازیگر دراین باره نوشت: «هم اوست یگانه مالک متعال.
افسوس که جهان امروز در فرآیندی متناقض از پیشرفت علم و تکنولوژی و پس رفت فرهنگ انسانی قرار دارد.
گویی هر روزه در هر گوشه دنیا می‌بایست شاهد ظهور اندیشه‌های پوسیده در قالب کسانی باشیم که زمام امور ملت‌ها را به دست می‌گیرند و جهان را به جای هدایت به نور آگاهی به ورطه ظلمت جهل می‌کشانند و هر روز و به هر بهانه نفاق، کینه، جدایی و نژادپرستی را در میان جوامع بشری رواج می‌دهند و این در حالی است که ملت‌های جهان در مسیری بر خلاف سیاستمدارانشان رو به سوی آزادی اندیشه، یگانگی و یکپارچگی دارند و با وجود هر اتفاقی در هر گوشه دنیا شکوه وحدت در عین کثرت را در همدردی و همدلی با مردم رنجدیده در هر كجای دنیا به نمایش می‌گذارند.

نمایشی چنان عظیم و با شکوه که هر عقل سلیم و دل رحیمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد مگر کسانی را که بر کوردلی و تاریک اندیشی خود اصرار دارند آنقدر که نمی‌دانند به وسعت جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته‌اند مورد امتحان نظم آفرینش و آزمایش الهی قرار خواهند گرفت و چه بسا اگر در جایگاه تصمیم گیری‌های کلان باشند نه تنها مسئولیت یک یا چند انسان، که بار مسئولیت جوامع و ملت‌های دنیا را در کارنامه خود خواهند داشت و پاسخگوی آن خواهند بود و چه زیبا گفت شاعر، گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش.

این اواخر نقطه نظرات و مواضع اختیار شده توسط رئیس جمهور ایالات‌متحده دونالد ترامپ یادآور روزگاری سیاه و نه چندان دور در دهه‌های 30 و 40 میلادی و ظهور آدولف هیتلر است که تبعات فاجعه‌آمیز آن تا قرن‌ها بعد از این از حافظه جهان پاک نخواهد شد.

سرنوشت تمامی تک سو نگران، متکبران و خونخواران تاریخ همواره چون آینه در برابر انسان‌هاست خصوصا در معرض دید کسانی چون دونالد ترامپ و موافقانشان تا شاید چراغی باشد از گذشته برای گذر به سوی آینده.

به عنوان یک بازیگر و کارگردان سینما به هالیوود پیشنهاد می کنم که دوباره ساخت فیلمی درباره پادشاهی به نام نمرود را در دستور کار خود قرار دهد ، پادشاهی کهن که داعیه خدایی داشت و سرانجام توسط یک پشه از پای درآمد...
سید شهاب الدین حسینی»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    13 5
    بی خیال
  • بت شکن A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    12 8
    بابا بی خیال حالا اگه میزاشت بری امریکا خوب بود؟