تسنیم نوشت:فرماندار مهران گفت: در دهه فجر در شهرستان مهران ۲۶ طرح عمرانی خدماتی با اعتباری ۷۹۰ میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 مراد ناصری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آغاز دهه فجر را به تمامی مردم عزیز کشور تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال 26 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار 790 میلیارد ریال در شهرستان مهران افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود افزود: در این دهه در شهرستان مهران بیش از 76 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

فرماندار مهران عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی اقتصادی در این دهه در شهرستان افتتاح می‌شود که می‌تواند زمینه‌های اشتغال پایدار جوانان و بیکاران را فراهم آورد.

وی گفت: از این تعداد 4 طرح با اعتباری بیش از 83 میلیارد ریال کلنگ زنی و بقیه طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسند که این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمرانی و خدماتی در شهرستان مهران افتتاح می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: از این طرح‌ها شامل پروژه‌های به بهره‌برداری رسیدن چهار خطه مسیر ورودی شهر مهران، کنارگذر، گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی، جایگاه سوخت و آبیاری تحت‌فشار اشاره کرد.

وی گفت: 4 طرح شامل تولید ظروف یکبارمصرف، طرح تولیدی نیلون و نایلکس، احداث هندسی بلوار امام (ره) و دبستان 2 کلاسه ریکا نیز در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی خواهند شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =