خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    0 0
    با سلام و تشكر از شما خواهشن مسولين به فكر ما مستاجران باشند كه 5ساله همه داراييمون و گرفتن قرض و وام ثبت نام مسكن مهر پرديس كرديم و تازه شنيده شده اب پروژه هارو قطع كردند و همينجوريشم بهانه براي شركت عمران پرديس وجود داره كه تاخير بندازه واگذاري هارو خواهشن به گوش مسولين برسونيد كه مستاجري طاقت مارو بسر برده و مسكن نا مهر مارو زودتر تحويل بدن
  • کتابداران A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    0 0
    ما کتابدارن شاغل در نهاد کتابخانه های کشور که از لحاظ حقوق و مزای شغلی از مظلوم ترین کارکنان دستگاههای اجرایی هستیم اخیرا دولت مصوبه داشته مبنی بر برقراری فوق العاده نوبت کاری یا همان حق شیفت در سایت غیر اداری از انجایی که اکثر کتابخانه های عمومی کشور شیفت گردان هستند لذا خواهشمند است با دبیرکل محترم نهاد کتابخانه یا معاوت اداری مالی نهاد سوال کنید این حق به کتابداران کی شیفتب کار میکند تعلق بگیرد
  • امیر رحمانی AE ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    1 0
    با سلام مسیر روزانه اینجانب از مترو حقانی تا میدان ونک می باشد. درست ابتدای بزرگراه حقانی بعد از چهار راه جهان کودک، ساختمانی بسیار بزرگ در حال ساخت می باشد. عبور از کنار این ساختمان با توجه به خودروهایی که پارک شده و بزرگراه را اشغال نموده، سبب شده تا عابرین از لان دو اتوبان حقانی عبور کنند. متاسفانه پلیس راهور، برای توقف در میدان ونک خودروها رو متوقف می نماید، لیکن هیچ نیرویی برای کنترل این محدوده در نظر نگرفته است.
  • شهروند کرجی IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    1 0
    با سلام و درود. اینجانب متاسفانه ساکن محمدشهرم که هر روز مسیرم به کرج هست و در مسیرم روزانه شاهد چاله های بسیار وحشتناک تو این جاده هستم. لطفا با مسئولین بی مسئول و شهرداری های ناشهروند این مشکل و وضعیت بد جاده ها رو مطرح کنید مخصوصا اطراف میدان بار کرج و ابتدا و انتهای پل زیرگذر اون که بعضی چاله هاش به قدری عمیق هستن که میشه توش درختکاری کرد. واقعا برای بنده سئوال هست که ما کی میخواییم به نقطه ای برسیم و به شهرداری ها تفهمیم کنیم که انها وظایفی غیر از دغدغه و تامین و پرداخت حقوق به پرسنل هاشون در قبال ما شهروندان هم دارن. از خبرآنلاین همیشه آنلاین این انتظار رو داریم که وضعیت بد جاده های کرج علی الخصوص محمدشهر رو برای ما شهروندان خبرانلاینی پیگیر باشه.