۰ نفر
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۲

طی مراسمی قرماندار جدید شهرستان خرم اباد معرفی شد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،با حضور استاندار لرستان و مدیران دستگاههای اجرایی استان، در سالن اجتماعات فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، "اسد عبداللهی" به‌عنوان فرماندار جدید مرکز استان معرفی شد.
عبدالهي بین سال‌های ۸۰ تا ۸۴ (دولت دوم سید محمد خاتمی) فرمانداری شهرستان کوهدشت را به عهده داشت و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از 5 مرداد 93 تاکنون فرماندار شهرستان ازنا بود.
فرماندار جدید خرم‌آباد دارای مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی است و عناوینی همچون مشاوری استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات استان و ... را در کارنامه دارد. تألیف بیشتر از ۲۰ کتاب و ۲۵ سال سابقه‌ی تدریس در مراکز علمی از اندوخته‌های اوست.
عبدالهی بیست و یکمین فرماندار مرکز است در بعد از انقلاب است.
استاندار لرستان در این جلسه گفت: فرماندار جدید خرم‌آباد سابقه درخشانی در بحث مدیریت دارد.
هوشنگ بازوند ادامه داد: خرم‌آباد نیاز به راهبرد جدید دارد چون راهبردهای قبلی نمی‌تواند برای مردم ایجاد آرامش داشته باشد.
وی با بیان این‌که ساختمان فرمانداری خرم‌آباد درشان این فرمانداری نیست، افزود: البته منظور از این سخن احداث ساختمان جدید و کارهای عمرانی نیست بلکه فرماندار با درایت خود می‌تواند با واگذاری آن به فکر جای دیگری باشد.
استاندار لرستان همچنین گفت: توسعه باید از مرکز استان شروع شود و این، هنر آقای عبداللهی "فرماندار جدید " است که بتواند توسعه را در خرم‌آباد آغاز کند.
بازوند خاطرنشان کرد: گاهی به زیرپوست شهر (جامعه) توجه نمی‌کنیم و فقر، بیکاری و مشکلات مردم را نمی‌بینیم.
وی با بیان این مطلب، تصریح کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد، مردم که سرمایه انسانی ما هستند دچار تضعیف می‌شوند

عکس: مصطفی باقری

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =