۰ نفر
۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸

این بزرگترین شایعه روز است. علی دایی از باقری خواسته تا برای بستن پرسپولیس فصل بعد کمک کند.

با پایان بازی های لیگ برتر و در حالی که رسما همه جا صحبت از نقش کلیدی علی کریمی در بسته شدن تیم سال آینده استیل آذین ، می شود ، منابع خبری از همکاری کریم باقری ، کاپیتان پرسپولیس با علی دایی در تکمیل فهرست سال آینده پرسپولیس سخن می گویند. باشگاه پرسپولیس برای حذف واسطه ها تصمیم گرفته تا کاپیتان تیمش با بازیکنانی که وقتی صدای آقا کریم را می شنوند ، دیگر نمی توانند حرف از حضور دلال های شان داشته باشند ، تماس بگیرد و از آنها برای حضور در پرسپولیس دعوت کند. این راهکار هم می تواند کمک بزرگی در کاهش هزینه های جذب بازیکنان شود چون همه ساله چند صد میلیون تومان از هزینه جذب بازیکنان مختلف ، به همین شکل به تیم ها تحمیل می شود . پرسپولیس با این راهکار البته می تواند چند بازیکن اسمی را که خیلی رابطه شان با دایی گرم نیست اما کریم با آنها خیلی رابطه ای صمیمی دارد هم به تیمش بیاورد. بازیکنانی مثل مهدی مهدوی کیا و محمد نصرتی یا حتی جواد کاظمیان.

در استیل آذین هم حسین هدایتی ادعا کرده در همان روز نخست نقل و انتقالات ، 9 بازیکن بزرگ را از لیگ برتر جذب می کند. بازیکنانی که با مشورت علی کریمی و کادرفنی جذب می شوند. این روزها درباره استیل آذین می گویند این تیم از فصل بعد لباس هایی مانند بارسلونا به تن خواهد کرد و بازیکنان استقلالی چون اکبرپور ، حسین کاظمی و وحید طالب لو جذب این تیم می شوند . کریمی این پیشنهاد را به هدایتی داده تا تیم استیل آذین بتواند مستقل از پرسپولیس صاحب هویت شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۱
    0 0
    آقاي كريمي خداحافظ ديگه به پرسپوليس فكر هم نكن اگر بميرم هم حاضر نيستم بازيكن بي غيرتي چون تو رو تشويق كنم ياشاسين كريم ياشاسين دايي
  • reza IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۱
    0 0
    علي دايي بهترينه دوستت داريم پرسپوليس دوستت داريم پرسپوليس دوستت داريم علي دايي داريم كريم باقري