۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
پرفروش‌های بازار کتاب

ایرنا نوشت: ۴۰ عنوان کتاب به ویژه «شب ظلمانی شاهنشاهی» شامل بیانات مقام رهبری درباره حکومت‌های پادشاهی در ایران در صدر پرفروش‌های بازار نشر قرار گرفت.

کتاب «در ستایش عشق» نوشته آلن بدیو که عشق را به عنوان یک ماجراجویی شکوهمند معرفی می کند جزو کتابهای پرفروش است.

اما جایگاه سومین کتاب پرفروش هفته سوم بهمن ماه به کتاب «ایران جامعه کوتاه مدت» اختصاص یافته که علاقه ‌مندان به آشنایی با مشکلات تاریخی توسعه اقتصادی و سیاسی ایران را با چند مقاله از همایون کاتوزیان همراه می‌کند.

«آخرین نفس» تالیف پل کالانیتی با ترجمه مهرداد بازیاری شامل زندگینامه «پل کالانیتی» از مبارزه سخت خود با سرطان در سن 36 سالگی و بازتاب یک زندگی واقعی در مواجهه با مرگ «نیمه تاریک وجود» اثری از دبی فورد و ترجمه فرناز فرود «راهبی که فراری‌اش را فروخت» نوشته رابین شارما با ترجمه فرنوش کرمی، «پروژه شادی» اثری از گریچن رابین با ترجمه آرتمیس مسعودی از دیگر کتابهای پرفروش هستند.

کتاب «بیشعوری» نوشته خاویر کرمنت با ترجمه محمود فرجامی درباره شناخت و درمان خطرناک ترین بیماری تاریخ به نام «بیشعوری»، از ماه گذشته تاکنون نیز مورد توجه کتابخوانان قرار گرفته است.

کتاب «تصرف عدوانی» که به روایت یک عشق مخرب یک زن می‌پردازد، با ترجمه سعید مقدم از انتشارات مرکز، در صدر فهرست پرفروش‌ترین آثار ادبی نیز قرار گرفت.

«ناتور دشت» اثر سلینجر که با ترجمه محمدنجفی توسط نشر نیلا منتشر شده، «دختری که رهایش کردی» نوشته جوجو مویزبا ترجمه کتایون اسماعیلی از نشر میلکان، «ملت عشق» نوشته الیف شافاک، با ترجمه ارسلان فصیحی از نشر ققنوس، «پاییز فصل آخر سال است» نوشته نسیم مرعشی از نشر چشمه، «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز، با ترجمه مریم مفتاحی از نشر آموت و «من او را دوست داشتم» نوشته آنا گاوالدا، با ترجمه الهام دارچینیان از نشر قطره و غیره نیز جزو کتابهای پرفروش در هفته ای که گذشت قرار گرفتند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =