دستاورد ما تولید اصلی‌ترین و جزئی‌ترین قطعات آب‌نمای موزیکال در کشور است

شرکت نورپردازان آبریز کارن اولین شرکت آب‌نمای موزیکال است که توانسته است با بالا بردن دانش فنی خود، طرح‌های جدید اجرایی در اروپا را در ایران مورداستفاده و اصلی‌ترین قطعات این آب‌نما را در این شرکت به تولید برساند.

پدرام وطن پور اسکویی در گفتگو با خبر آنلاین گفت: شرکت نورپردازان آبریز کارن بانام گروه صنعتی کارن، در بخش طراحی و تولید تجهیزات آب‌نمای موزیکال و تجهیزات نورپردازی در کشور فعال است. ما سیستم آب‌نما را برای اولین بار در سال 82 وارد ایران کرده و در سال 84 اولین پروژه را در تهران به نمایش گذاشتیم.
وی در ادامه افزود: ما با بالا بردن دانش فنی توانستیم طرح‌های نو و جدیدی را که در اروپا و کشورهای پیشرفته‌ی دنیا اجرا می‌شود، در ایران پیاده کنیم.
وی اذعان داشت: شرکت ما هم‌اکنون دارای قوی‌ترین رزومه کاری سیستم آب‌نمای موزیکال در بخش طراحی، ساخت، نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش بوده و جزء اولین شرکت‌های تولیدکننده آب‌نمای موزیکال است. بزرگ‌ترین افتخار ما تولید اصلی‌ترین و جزئی‌ترین قطعات یک پکیج کامل آب‌نمای موزیکال در شرکت کارن است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت توانسته است بالای 95 درصد تجهیزات آب‌نما اعم از نرم‌افزار انحصاری کاملاً فارسی را در ایران تولید کند، گفت: به مدد تجربه‌ای که توانسته‌ایم در طی 15 سال گذشته کسب کنیم، اکنون نماینده انحصاری چند شرکت خارجی هستیم و در بحث برخی از تجهیزات تخصصی آب‌نما که در بعضی از پروژه‌ها توسط نمایندگی‌های کشور تایوان در ایران استفاده می‌شود، توانسته‌ایم با فعالیت در این مجموعه ، طراحی تجهیزات نورپردازی در کشور را تولید و راه‌اندازی کرده و به‌صورت تجهیزات آی پی 68 که قابلیت استفاده داخل آب دارد را در تهران به انجام برسانیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =