تقدیر نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر از خدمات امدادگران به هموطنان در برف و کولاک

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های امدادگران و نجاتگران هلال احمر در روزهای اخیر، به ویژه امدادرسانی به افراد گرفتار در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک چند روز اخیر در کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین معزی در این پیام آورده است: «دیدن صحنه های رنج آور حوادث و آلام بر هموطنان عزیز در سراسر ایران اسلامی به ویژه در روزهای سرد و سخت زمستانی تاثر و اندوه را بر انسان وارد می سازد.

زمانی که مصیبت دیده ای زندگی و حیات خود را در معرض خطر و ویرانی می بیند، گرفتار می شود و امید خود را از دست می دهد، انسان هایی از خود گذشته، فداکار، پر تلاش و ایثارگر که نه به خاطر زر و سیم، بلکه به واسطه ی دوستی خدا و خلق خدا، در کنار مردم حاضر می شوند.


روزهایی که در اقصی نقاط کشور عزیزمان انبوهی از حوادث، روح و جان هموطنان ما را هدف آماج درد قرار داد، بویژه در این روزهای اخیر، برف و کولاک و سیلاب که در بیشتر استان های کشور حوادث سختی را پدید آورد، چالاکی، دقت و سرعت در عمل و حضور به موقع شما سپید و سرخ پوشان هلال احمر بود که سایه آرامش را بر پهنه حوادث گستراند.


چه آنانی که در کوهی از آتش در ساختمان پلاسکو به آب و سردی نیازمند شدند، چه آنان که در دل برف و سرما پناهی گرم طلب می کردند و هم آنها که در سیلاب گرفتار شده بودند، به دست توانای امدادگران شجاع، مخلص و با اراده و ایمانی الهی از قعر حوادث به آغوش خانواده بازگشتند.


این حضور همیشه در صحنه و آمادگی شما امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر طبیعی اخیر کشور به خوبی نشان می دهد که برای کمک به انسان ها و تسکین آلام بشری به عنوان مهمترین اصل در این نهاد مردمی، با یک دست در دست نیازمند و با دست دیگر با خدا معامله می کنید.


اینجانب بر خود فرض می دانم از همه این کوششهای بشردوستانه شبانه روزی و مخلصانه شما امدادگران، کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر و دیگر دستگاه های امدادرسان در این حوادث تقدیر و تشکر نمایم. بی شک خدمات ارزشمند شما در پیشگاه پروردگار متعال پاداشی جاودانه خواهد داشت.»

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =