شهردار تهران امروز درحالی به شورای شهر رفت تا گزارشی ار فاجعه پلاسکو بدهد که در سخنرانی‌اش به موضوعات و حواشی مختلف پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدباقر قالیباف در بخشی از سخنانش در نوبت صبح جلسه علنی شورای شهر درباره دیر پاسخ دادن به شورا و نیامدن به صحن برای گزارش فاجعه پلاسکو گفت: «بعضا این سوال مطرح بود که چرا زودتر به این مساله پرداخته نشد؛ همه ما در اینجا پیام گهربار مقام معظم رهبری را شنیدیم که ایشان در پیام اول تاکید داشتند تا زمانی که حادثه را جمع نکردید، به موضوعات دیگری نپردازید؛ ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری که دو پیام بسیار موثر و راهگشا و زیارت قبور شهدای آتش نشان را داشتند، باید بگویم تا روز چهارشنبه که درگیر مراسم ختم شهدای آتش نشان بودیم، اما به محض پایان، من استقبال کردم در اولین جلسه به این موضوع بپردازیم.»

اما عکاس ایسنا در هنگام سخنرانی قالیباف، عکسی را در همین‌باره ثبت کرده است که اکنون در شبکه‌های اجتماعی با توضیحات متفاوتی دست به دست می‌شود؛

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    12 0
    دکتر تا به حال توضیحی نداده ام به خاطر فرمان آقا بود. ظاهرا این را نوشته. حالا کی نوشته دیگه خدا داند چون آدم خودش که خودش رو دکتر خطاب نمی کنه.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
      4 2
      درسته قالیباف خودش رو دکتر و خلبان و سردار میدونه اما روی کاغذ ننوشته «دکتر». اونجا نوشته: اگر توضیحی نداده ام به خاطر فرمان حصرت آقا بود. اما نمی دونم خط دکتری هست که خود دکتر نوشته یا بچه های بالا واسش نوشتن؟ آیا واگذاری های املاک جومی هم با همین دستخط بوده؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
    2 1
    میگم محمد باقر ای کاش همه فرمایشات مقام معظم رهبری رو گوش میکردی نه فقط اونهایی که به نفع خودته