شهردار شهرکرد از طلب 160 میلیارد ریالی این شهرداری از دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، نورالله غلامیان دهکردی روز دوشنبه در نشست مشترک بررسی مشکلات شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری و اعضای شورای اسلامی شهر تصریح کرد: پرونده ساخت و سازهای بسیاری از دستگاه های اجرایی استان در نوبت کمیسیون ماده 110 شهرداری شهرکرد قرار دارد.


وی با اشاره به بلندمرتبه سازی های صورت گرفته در شهرک منظریه شهرکرد یادآور شد: به منظور تجهیز آتش نشانی این شهرک به تجهیزات ایمنی، خرید خودرو مجهز به پله کان 30 متری ضروری است.


غلامیان اظهار کرد: استانداردسازی مسیر دانشگاه آزاد اسلامی، احداث پایانه شرق شهرکرد، ساخت پایانه کیار در سه راهی شهر کیان و احداث پارکینگ عمومی در شرق شهرکرد ضروری و مورد نیاز است.


استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست پیشنهاد کرد: به منظور پاسداشت خدمات ارزشمند آیت الله رفسنجانی و با موافقت شورای اسلامی، کمربندی شرق و شمال شهرکرد به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود.


قاسم سلیمانی دشتکی، آماده سازی و تسریع در تکمیل معابر شهرک منظریه شهرکرد را ضروری اعلام و تصریح کرد: به همین منظور اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برابر 100 میلیارد ریال زمین در اختیار شهرداری قرار می دهد.


وی اظهار کرد: رفع مشکل شهرداری شهرکرد با غرفه داران میدان میوه و تره و توافق با آنان باید هر چه سریع تر انجام شود.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در مدت فعالیت دولت یازدهم 2 هزار و 700 میلیارد ریال معادل 10 درصد سهم شهرداری ها از محل فروش زمین های دولتی به شهرداری شهرکرد اختصاص پیدا کرده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =