اکسین البرز برنده دیدار حساس مقابل ملوان

از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ایران و از هفته بیست و سوم تیم اکسین نماینده استان البرز توانست با نتیجه ٢ بر یک مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به یک پیروزی با ارزش خانگی دست یابد.

به گزارش خبر آنلاین ، از سری رقابتهای ليگ دسته اول فوتبال ایران و از هفته بيست و سوم تيم اكسين نماینده استان البرز توانست با نتيجه ٢ بر يك مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلي به یک پيروزي با ارزش خانگی دست یابد.

بازیکنان اکسین البرز: سعید رازانی-علی اصغر کریمی-مسیح زاهدی-محمود شفیعی-سید امیر میر بزرگی-بهنام عسگرخانی-شاهین شفیعی-سید احمد موسوی-پویا سیف پناهی-مجتبی شیری-میرهادی میرجوان سرمربی: یحیی گل محمدی سرپرست:حسینعلی یدی بازیکنان ملوان بندر انزلی: ايمان صادقي- مهیار زحمتکش-حامد نور محمدی-صائب محبی-صادق صادقی-سعید یوسف زاده-محمد آبشک-یاسر وکیلی-پوریا غلامی-شاهین ثاقبی-حسین شنانی سرمربی: محمد مایلی کهن این مسابقه حساس كه در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شد در نهایت با برتری تيم ميزبان که بازی هجومی را از ابتدا به نمایش گذاشته بود آغاز كرد.

اما نتوانست خطرساز شود و ملواني ها نيز دل به ضدحملات دوخته بودند تا هواداران دو تیم بازي زيبا و ديدني را از هر دو رقیب شاهد باشند. این در حالی بود که خروج سعيد رازاني در ثانيه هاي پاياني نيمه نخست منجر به خطاي پنالتي شد و مهيار زحمتكش اولين گل بازي را به ثمر رساند. با شروع نیمه دوم شاگردان يحيي گلمحمدي بازي رو هجومی آغاز كردند و با نفوذهاي سيد احمد موسوي به گل تساوي دست يافتند در ادامه اكسيني ها كه دوست نداشتند از قافله عقب بمانند تلاش خود را براي به ثمر رساندن گلهاي بعدي بكار بستند اماتلاش آنها حاصلی در بر نداشت و ضدحملات سريع ملوانان كار را براي طلايي پوشان اكسين سخت كرده بود.

اما اين پايان كار نبود و در ثانيه هاي پاياني خطاي بازیکن ملوان در پشت محوطه ١٨ قدم آخرين فرصت را در اختيار شاگردان گلمحمدي قرار داد و محمد حسين پور با قرار گرفتن پشت اين توپ با ضربه اي دقيق توپ را وارد دروازه ملوان كرد تا حسين پور تعويض طلايي يحيي لقب گيرد.این نتیجه در حالی رقم خورد که نوار پیروزیهای ملوان پس از 6 هفته توسط اکسینی ها پاره شد.و اکسین در بازی که 3 امتیاز آن ارزش 6 امتیاز را داشت به یک پیروزی مهم دست یافت . و تا رده 7 جدول صعود کرد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =