مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت فردا با سخنرانی سردار جعفری در همدان برگزار می‌شود

معاون دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای گفت: سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ایمان عطارزاده، که در دیدار آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان که به مناسبت برگزاری مراسم ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب های دفاع مقدس همدان فردا چهارشنبه در این شهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سردار جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان مهمان در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

ایمان عطارزاده با اشاره به اینکه رونمایی از ستایش‌نگاری رهبر انقلاب اسلامی برای اولین بار است که بر سه کتاب از یک استان، در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» شامل خاطرات علی خوش‌لفظ به قلم حمید حسام، کتاب‌های «گلستان یازدهم» شامل خاطرات همسر شهید علی چیت‌سازیان و «دختر شینا» شامل خاطرات همسر شهید حاج ستار ابراهیمی به قلم بهناز ضرابی‌زاده سه کتاب دفاع مقدس همدان است که تقریظ رهبری بر آنها رونمایی خواهد شد.


وی با اعلام اینکه زیرساخت‌ها و اقدامات لازم برای برپایی این مراسم توسط دستگاه‌های فرهنگی استان همدان به خوبی دنبال شده است، گفت: بخش‌هایی از مراسم نیز از شبکه‌های افق، شما و خبر پخش می‌شود.


معاون دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرد: در این مراسم هدایای رهبر انقلاب اسلامی به نویسندگان این کتاب‌ها و خانواده شهیدان خوش‌لفظ، چیت‌سازیان و ابراهیمی اهدا می‌شود که امیدواریم مردم همدان نیز حضوری پرشور در این مراسم داشته باشند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =