خبرگزاری صدا و سیما نوشت: سخنگوی کاخ سفید با ادعای اینکه ایران توافق مشترک (برجام) را نقض کرده است، گفت: رئیس جمهور در صورت اقتضا، در برابر اقدامات ایران واکنش نشان می دهد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، شان اسپایسر در نشست خبری روزانه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود در صورتی که رهبران ایران بخواهند به تنش ها بیفزایند، آیا رئیس جمهور طرحی برای اقدامات بیشتر علیه این کشور دارد؟ گفت: به نظر من، مقامات ایران درخواهند یافت که رئیس جمهور جدیدی سر کار هست. این رئیس جمهور نمی نشیند و نظاره گر نقض های ایران در قبال توافق مشترک باشد.
وی گفت: وی در صورت اقتضا، واکنش نشان خواهد داد. رئیس جمهور بارها نیز گفته است که از پیش نخواهد گفت که اقداماتش چه هستند و هیچ گزینه ای را نیز از روی میز برنمی دارد.
سخنگوی کاخ سفید ادامه داد: به نظر من ایران اگر درک نکند رئیس جمهور جدیدی در آمریکا روی کار است، خودش را فریب داده است.
52312

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
    5 1
    دست پیش رو هم گرفتند ؛ عجب رویی دارند ؛ هَی هَی هَی ....
    • بی نام DE ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
      2 0
      ترامپ بهترین فرصت برای توافق های غیرهسته ای است. توافق سر سفارت خانه امریکا در ایران و امریکا، سر سرمایه گذاری امریکا در ایران، چابهار بانه انزلی تبریز مشهد ابادان به عنوان قطب های تجاری آینده در خاورمیانه. امریکایی ها اینقدر که تندروهای داخلی فکر می کنند بد نیستند فقط باید راه حرف زدنشونو بلد باشیم.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
    1 0
    در سال 96 در انتخابات از دسته ای انکلیس حمایت ظاهری کرد که می دانست توان مقابله سیاسی با آنها را ندارد . که با این تبلیغ که اینها انگلیسی هستند مردم به آنها رای ندهند. و اگر هم بی اعتنا به حمایت دروغشان مردم رای دادند . دلیل را ی مردم را انتساب آنها به فرهنک غرب تلقی کنند . ولی مکاران بدانند ملت ایران دست استکبار را خوانده است.