۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
«هفت خان» بازیگران و ورزشکاران

پیش تولید مجموعه نمایشی «هفت خان» آغاز شد. این برنامه در قالب یک مجموعه هفت قسمتی بزودی مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «هفت خان» عنوان مسابقه‌ای داستانی به كارگردانی حسين تبريزی و تهيه‌كنندگی علی صادق شيرازی است كه پس از چند ماه تحقيق و نگارش به تازگی وارد مرحله پيش توليد شده و براساس برنامه ريزی‌های از قبل انجام گرفته از اوايل ماه آينده مقابل دوربين خواهد رفت.

اين نمایش واقعی با پروداكشنی عظيم برای اولين بار در ايران ساخته خواهد شد و فيلمبرداری آن نيز به طور كامل در جزيره قشم و با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم انجام می‌شود.

شرکت کننده‌های «هفت خان» از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، خوانندگان و ورزشکاران انتخاب می‌شوند و رايزنی‌های اوليه نيز با تمامی گزينه‌ها آغاز شده است. در واقع اين مجموعه نمایشی به صورت يك مسابقه واقعی در قالب یک داستان نمایشی است و ترکیبی از فیلم و رقابت هيجان انگيز در آن به تصوير كشيده می‌شود. همچنين يك مجری نيز از ابتدا تا انتهای داستان وظيفه هدايت بازیگران این رقابت را برعهده دارد که مجری نیز از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون انتخاب خواهد شد.

«هفت خان» در هفت قسمت توليد می‌شود و قرار است در هفت فصل مستقل و هفت قسمتی با اتفاقات و شركت كننده‌های جديد مقابل دوربين رود.

عوامل اصلي اين پروژه كه قرار است از شبكه نمايش خانگی عرضه شود عبارتند از کارگردان: حسین تبریزی، دستیار اول: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدير روابط عمومی: امین اعتمادی، گریم: زهره سیه پوش، دستیار برنامه ریز: مهسا فتحعلی، تدوین: امیر ولی خانی، مشاور اجرایی پروژه: احسان اله تاجیک اسماعیلی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنر نمای آژند، طراح و ایده پرداز: الهه پورجعفر، تهیه‌کننده و سرمایه گذار: علی صادق شیرازی.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =