مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 72 هزار و 94 درخواست مردمی این استان در دولت یازدهم بررسی شد.

محمدمراد رئیسی اردلی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب قلم    در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این تعداد 68 هزار و 744 درخواست از طریق سامانه 111 سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) و مابقی از طریق 134 ملاقات عمومی با استاندار استان بررسی شده است.


وی افزود: درخواست های ارائه شده از طریق سامانه 111 سامد به صورت ابراز احساسات، انتقاد، پیشنهاد، شکایت، طرح ایده و ارائه دیدگاه ارائه شده است.


رئیسی اردلی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست های مردمی سامانه 111 سامد، ارزیابی عملکرد دفاتر استانداری و فرمانداری ها، امور حقوقی و بازرسی از مهمترین فعالیت های دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی یادآور شد: تسهیل

در ارتباط مردم و دولت، رسیدگی بهتر به مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، کاهش رفت و آمد و صرفه جویی در هزینه های مردم و دولت از مهمترین مزیت های سامانه 111 سامد است.


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دریافت مشکلات و یا شکایات مردمی، ثبت آن در سامانه، انجام مشاوره، رسیدگی به موضوع، انتقال به دستگاه اجرایی مربوطه، دریافت پاسخ از مسئولان ذیربط و اعلام نتیجه به متقاضی از مراحل رسیدگی به خواسته های مردم در سامانه 111 سامد محسوب می شود.


وی گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، دفاتر استانداری و فرمانداری ها به طور سالانه و یا از طریق طرح شهید رجایی صورت می گیرد.


رئیسی اردلی تاکید کرد: به منظور توجیه مبانی قانونی و حقوقی، ارتقای خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان، دفاع از حقوق دولت و کاهش مسایل ناشی از رعایت نکردن قانونی، تاکید بر آشنایی با قانون و تقویت هماهنگی بین بخشی از طریق شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود.


وی افزود: به منظور اجرای مطلوب طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود عملکرد رعایت حقوق شهروندی و امنیت عمومی بازرسی هایی به صورت دوره ای از دستگاه های اجرای مختلف در استان انجام می شود.


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت یازدهم مشکل هفت هزار و 121 نفر از مردم به صورت مراجعه حضوری به این دفتر بررسی و به طور کامل رفع شده است.


وی یادآور شد: نقد منصفانه، علمی و سازنده و ارائه راهکارهای کارشناسی به منظور رفع مشکلات حوزه های مختلف مورد تایید و تاکید تمامی مسئولان ارشد در کشور و استان است.


رئیسی اردلی اظهار کرد: هم اینک رضایتمندی از عملکرد رسانه های گروهی چهارمحال و بختیاری به طور کامل است.


رسیدگی به مشکلات مردمی در سامانه 111 سامد حداکثر 10 روز طول می کشد.

 

۴۸

کد خبر 634030

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =