خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    12 0
    باز باران با ترانه و باز شهرداری و غافلگیری اش و روان شدن سیل در خیابانها
  • بی نام NL ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    2 0
    لطفا و خواهشا در مورد بیمه نبودن طیف قابل توجهی از داروهای تولید داخل بررسی کنید. الان متاسفانه طیف وسیعی از دارو های پیوسته رهش و یا فرمولاسیون جدید که در درمان بیماران موثرتر و بعضا لازم هستند قیمت آزاد دارند و هزینه سنگینی به بیماران تحمیل میکند. الان خیلی از داروهای تحت پوشش بیمه به صورت آزاد هم قیمتی ندارند و بیمه بودن یا نبودن آنها تاثیر خاصی ندارد ولی قیمت داروهای جدید خیلی بالا است و بعضا تاثیر جدی در روند درمان و کنترل بیماری ها دارند و عدم مصرف آنها تاثیر زیادی در درمان و کیفیت زندگی بیماران دارند. داروهایی مثل گیلی کلازید و متفورمین پیوسته رهش، رزوستاتین و پنتو پرازول.جمع مبلغ یک بسته از هر کدام از این داروها حدود 100 هزارتومن میشه و هر نوبت نسخه چندین بسته از اینها هست.
  • علی A1 ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    3 0
    با سلام چرا بانکها مصوبه دولت مبنی بر بخشودگی سود ای زیر 100 میلیونی را اجرا نمی کنن
  • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    3 0
    سلام خواهش میکنم درباره پرداخت با تاخیر وام ازدواج در بانکها گزارش تهیه کنید. من و همسرم ۴ماهه واسه وام ازدواج در سایت ثبت نام کرده ایم ولی هنوز تعیین شعبه نشده ایم. نمی دونم بانک کشاورزی استان تهران اینجوریه یا همشون. چرا خیلی از زوج ها که با ما ثبت نام کرده اند وام رو گرفته اند ولی به ما ک میرسه میگن منتظر باشید یا بودجه نیست و اینا... تو رو خدا رسیدگی کنید.
  • محمد حسن از روستای میانخانی US ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام مسئولین جاده الموت شرقی دیگه اسفالت نداره و تبدیل به جاده خاکی شده بشتابید ی کاری صورت بدید خواهش میکنیم
  • بازنشسته کشوری IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    با یک سرچ ساده در سایتتون خیلی راحت به خیل عظیمی از مقالات و سخنرانی ها و مصاحبه ها و ... مسئولین میرسید که در آنها گفته میشد همسان سازی حقوق بازنشستگان و اصلاح قانون خدمات کشوری به این منظور در برنامه ششم پیشبینی و به زودی اجرا خواهد شد. حال میخواستم بدونم تکلیف این همسان سازی و اصلاح قانون چه شد؟؟؟ واقعا ادامه زندگی با حقوق ۱.۲ میلیون تومانی در ماه با این هزینه ها به کاری غیر ممکن تبدیل شده است. آیا ادامه زندگی ما اقشار بازنشسته که عمرمان را شرافتمندانه برای خدمت به کشور گذاشتیم باید در فقر و فلاکت سپری شود تا جان بدهیم ؟
  • وقفي A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام من همين امروز به بانك ملت براي بخشنامه بخشودگي سود تسهيلات مراجعه كردم گفتند هنوز به ما ابلاغ نشده واگر هم ابلاغ بشه هزاران تفسير داره تو رو خدا اگر ميخواد يه موضوع باشه فقط براي دلخوش كردن مردم وهزاران اما واگر داشته باشه همين الان اعلام كنيد تا تكليفمون مشخص باشه. لطفا رسيدگي كنيد
  • بی نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    1 0
    برای وام 60 میلیونی 450 هزارتومن کارشناس گرفته که ملک را قیمت گذاشته البته در کمتر از 2 دقیقه و دفتر اسناد هم یک میلیون تومن گرفته .شهرداری هم مبلغی میگیرد. بانک هم که مبلغی از وام را مسدود میکند و البته سود آنرا هم میگیرد. اگر من نیاز نداشتم که وام نمیگرفتم ،نیاز یک عده شده منیع درآمد بقیه. دفتر اسناد چه کار خاصی انجام میدهد که میلیونی پول میگیرد؟
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    با سلام نمیدونم این مشکل فقط تو شهر ما دلیجان استان مرکزی این مشکل هست یا اکثر شهرهای ایران مشکل اینه من یه جوان 18 ساله ام و آخر هفته ها تو شهرمون هیچ جا نیست برای یه زره تفریح نه یه سینمای درست و حسابی نه یه پارک خوب تو خیابونم آدم نمیتونه سرشو بلند کنه از بس بی حجابن خانوما تو شهرمون تا دلتون بخاد چای خونه هست برا معتاد کردن جوونا شهرمون هیچی نداره اگه میخایین جوونای این شهر که خوبن به گناه نیوفتن معتاد نشن وسرشون تو گوشیشون نباشه یه جنبه های تفریحی شهرارو زیاد کنین