با دلسوزی و اهتمام مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهرآمل هفت پروژه عظیم شهری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برای شهروندان این شهر افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران- در اين مراسم كه با حضور استاندار مازندران، نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي ، رياست اداره پست استان ، امام جمعه شهرستان آمل ، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل ، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار آمل ، روساي ادارات شهرستان ، مديران شهرداري منطقه 1و2 ، معاونين شهرداري آمل ، مديران عامل سازما نها و مسئولين دواير شهرداري آمل برگزار شد . دكتر ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در آئین افتتاح هفت پروژه شهری شهرداري آمل ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت : مازندران به دلیل نزدیک بودن به پایتخت ایران، دریای خزر، جنگل سرسبز و آب‌وهوای مناسب یکی از استان‌های مهم کشور است.

وي با بيان اینکه در شهرستان آمل، بين مديران شهري اتحاد و همدلي خوبي وجود دارد ، افزود : از این نظر در میان شهرهای استان، شهرستان آمل ممتاز است زيرا بعضی از اختلافات در شهرها موجب توقف اجراي طرحهاي توسعه شهري می‌شود.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه امروز شهرداری های استان تلاش های قابل قبولی را درجهت تامین نیازهای شهروندان انجام داده اند، گفت : شهرداری آمل انصافا در بسیاری از حوزه ها در مقایسه با دیگر شهرداری های هم ردیف خودش عملکرد بهتري داشته و در این مدت توانسته طرح های زیادی را در حوزه عمراني ، زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری اجرا کند.
دكتر ربيع فلاح جلودار ادامه داد : سهم اعتبارات شهرستان آمل برای بهره برداری طرح های نیمه تمام بیش از 440 میلیارد تومان بوده است.
استاندار مازندران همچنین درپاسخ به درخواست نائب رییس شورای اسلامی شهر آمل در خصوص واگذاری حاشیه رودخانه هراز به شهرداری آمل گفت که در تماسی که با یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران داشتم، واگذاری کامل مسیر هشت کیلومتری عبوری رودخانه هراز از داخل شهر آمل به شهرداری آمل واگذار خواهد شد و این شهرداری باید مطالعات این طرح را با همکاری شرکت آب منطقه ای استان انجام دهد.
وی اظهار داشت : در بخش مدیریت پسماند زباله شهری آمل نیز با پیگیری هایی که انجام شده ساخت کارخانه زباله سوز با مشارکت شرکت ژاپنی با فناوری جدید به صورت پایلوت درآمل اجرا خواهد شد.
دكتر يوسفيان نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس شوراي اسلامي در آيين افتتاح اين پروژه ها با بيان اينكه در هيچ جمعي و شورايي نيست كه اختلاف نظر وجود نداشته باشد افزود : اصل خروجي كار است ، شورا و شهردار را بايد با پروژه هايي كه صورت مي گيرد ببينيد، كاري كه در طول چند سال اخير شهرداري دارد انجام مي دهد بي نظير است.
وي گفت : براي اجرايي شدن پروژه اگر آمادگي مردم و مالكين نباشد ، پروژه ايي اجرا نخواهد شد.
دكتر يوسفيان اظهار كرد : قرار بود مساله زباله پايلوتش در مشهد باشد اما با همدلي و تلاش اعضاي شوراي اسلامي شهر ، شهردار آمل ، تصميم گرفته شد تا در آمل مستقر و به بهره برداري برسد.
حجه الاسلام والمسلمين سيد جليل مرتضوي امام جمعه آمل نيز در اين آيين با گراميداشت و تبريك سي و هشتمين پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت : انقلاب ما بر مبناي خدمت به مردم است كه مقام معظم رهبري هم در فرمايشاتشان مردم را به عنوان ولي نعمتان ياد مي كند.
وي با بيان اينكه آمل مهد وحدت و همدلي است اظهار داشت : با همدلي كه بين مسئولين شهر وجود دارد اگر كاري را مي خواهند انجام بدهند با نگاه وحدت بخشي همه آن ناممكن را ممكن و درآن مسير پيش مي روند.
امام جمعه آمل افزود : يك بخش از مشكل اين شهر واگذاري بستر رودخانه به طول 8 كيلومتر به شهرداري آمل برا اجراي طرح گردشگري و تفريحي مي باشد كه اگر اين كار صورت پذيرد شهرداري مي تواند آن را در بودجه سال 96 قرار دهد كه قطعا به اقتصاد این شهر و نیز شادابی شهر کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی بيان داشت : مشكل ديگر بحث دپوي زباله مي باشد كه با تلاش و وقتي كه براي اين پروژه گذاشته شده است هر چه زودتر به سرانجام برسد و مشكل برطرف شود.
وی در پايان : روند اجرای طرح هایی که شهرداری آمل در سال های اخیر در این شهر اجرا کرده رضایت بخش بوده و امید است که مدیران استانی هم توجه ویژه ای به این درخواست و مطالبه مردمی در شهرها داشته باشند.
خسرو ابراهیم زاده نایب رییس شورای شهر آمل نيز در اين آيين ضمن خیر مقدم و گراميداشت دهه مبارك فجر بیان كرد : آملی ها حماسه ی ۶ بهمن را آفریدند و افتخاری برای ما آملی هاست که به واسطه ی این حماسه آفرینی نام آمل در وصیتنامه ی سیاسی الهی امام خمینی (ره) ذکر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =