۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
۶ روستا تا پایان سال برق رسانی می شود

مدیرعامل شرکت توریع برق لرستان از برق رسانی به 6 روستای استان تا پایان سال خبر داد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،فریدون خودنیا گفت : برق رسانی به بارگاه امام زاده احمد از لحاظ فیزیکی و صعب العبور بودن و سختی کار به جرأت می توان گفت که اجرای این پروژه یکی از 3 پروژه سخت جغرافیای در سطح کشور می باشد.

وی با توجه به صعب العبور بودن مسیر ابراز داشت: تأمین برق امامزاده احمد احتیاج به 12 کیلومتر شبکه فشار متوسط دارد که در طول مسیر کمتر می توان از تیرهای چوبی استفاده نمود و می بایست بیشتر از طریق دکل های فلزی احداث و حتی در بسیاری نقاط این دکل ها نیز باید توسط نیروهای اجرای قطعات آنها را بر دوش گرفته و حمل نمایند.

 خودنیا با اشاره به میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه که طبق برآورد 3 میلیارد تومان می باشد اظهار داشتند: طبق مذاکراتی که با جناب  بازوند استاندار محترم لرستان صورت گرفت مقرر گردید این پروژه طی 4 ماه انجام گیرد و شرکت توزیع تمام اهتمام خود را بکار می بندد تا این پروژه را به موقع اجرا نماید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد : بر اساس مساعدت های جناب مهندس مصلحتی در تأمین برق روستاهای استان مقرر گردید 81 روستا در سال 95 برقدار گردند که تا کنون 75 روستای آنها تأمین برق گردیده و 6 روستای باقیمانده تا پایان سال برقرسانی می شوند.

وی همچنین اظهار داشت: برای احداث شبکه روستای تیار حدودأ 4 کیلومتر شبکه فشار متوسط نیاز داشت که به انضمام شبکه فشار ضعیف و پست هوایی 400 میلیون تومان هزینه شده است و بر اساس شبکه موجود که در منطقه ای کوهستانی انجام شده در بیشتر نقاط از طرح اسپان(3 تیری) استفاده شده است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =