مراجع عظام تقلید در سخنانی از مردم فهیم ایران خواستند تا همچون سالهای گذشته، با حفظ وحدت و انسجام ملی، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز حضوری باشکوه داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین آیت الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید پرشکوه تر و پرخروش تر از هر سال باشد تا دشمن بداند تهدیدهایش تاثیری بر ما ندارد.

وی با اشاره به تهدیدات مکرر دشمنان، هدف از آن را شناسایی نقاط ضعف برای فشار بیشتر دانست و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش انسجام و وحدت ایران اسلامی است و اگر در مقابل تهدیدات منسجم تر شویم دشمن می فهمد سیاست تهدید ملت ایران غلط است و تهدید در این جمعیت نفوذ ندارد؛ پس حضور پرشور ما در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بسیار مهم است.

آیت الله حسین نوری همدانی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و پرشکوه، قدرت و عزت خود را به جهانیان نشان خواهد داد.
وی با محکوم کردن یاوه گویی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی تاکید کرد: ایران اسلامی پر شکوه تر از سال های قبل در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و با پایبندی بر آرمان های امام و رهبری و شهدا، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

آیت الله عبدالله جوادی آملی در درس تفسیر در مسجد اعظم قم، با بیان این که شرکت در این راهپیمایی، عبادت است، خاطرنشان کرد: تمام امکانات و خدماتی که در این مملکت وجود دارد، به برکت راه امام راحل، شهدا و جانبازانی است که بیش از ۲۰ سال با بدنی قطع نخاع به سر می برند. لذا حداقل وظیفه ما در قبال خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.
این مرجع تقلید خاطرنشان ساخت: امروز نخستین ثواب خدمت مسئولان کشور، در نامه اعمال شهدا، جانبازان و ایثارگران نوشته خواهد شد و ما مدیون آنان هستیم.

آیت الله جعفر سبحانی نیز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن گفت : ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت اسلامی است و روزی است که همگی باید به آن احترام بگذاریم و ما باید بخواهیم خداوند ما را خدمتگزار نظام اسلامی قرار دهد.

آیت الله علوی گرگانی هم گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت آبرو و بزرگی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می کشد.
وی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی ایام پیروزی حق بر باطل به لطف الهی و عنایت امام عصر (عج) و با رهبری امام خمینی (ره ) است افزود: ملت ایران اسلامی به شکرانه نعمت بزرگ انقلاب اسلامی بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور حضور خواهند یافت.

آیت الله علوی گرگانی دهه فجر انقلاب اسلامی که موفقیت حق بر باطل است را از مصادیق شعائر الهی دانست و گفت: ملت ایران در برهه های مختلف از امتحان های متعدد سربلند بیرون آمدند و این بار هم مانند گذشته با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مراجع و علما در حماسه ۲۲ بهمن حضور دارند که البته این حضور جای سپاس قدردانی دارد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: این حضور مردم موجب دلگرمی آنها نسبت به یکدیگر و ارزش های انقلاب اسلامی می شود و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می کند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =