تسنیم نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها در خصوص آزمایش موشک بالستیک گفت: ایران اسلامی هیچگاه اجازه مداخله و تصمیم‌گیری را به بیگانگان در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نخواهند داد.

سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در مصلی رشت اظهار داشت: 22 بهمن روز پرتو ایران و بنا به فرموده مقام معظم رهبری عید غدیر انقلاب اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ملت ما یک امت است تصریح کرد: نظام سیاسی ما یک نظام امامت است زیرا ملت ایران یک امت است.

وی با توجه به گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های زیاد آن گفت: نظام اسلامی ما از شروع مسیر خود دشمنان زیادی داشته است و تنها این مقاومت‌های ایران اسلامی بوده که ما را قوی کرده و باعث پیشرفت شده است.

سردار دهقان با بیان اینکه در نظام شاهنشاهی فسادهای زیادی وجود داشت ابراز داشت: در نظام شاهنشاهی جایی برای اسلام نبود و ایران به شدت متکی به بیگانگان بود و ایران کاملاً بی‌عزت بود و نظام شاهنشاهی با حیله ورود به تمدن بزرگ مردم را گمراه می‌کردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به وحدت و یکپارچگی ملت ایران گفت: ملت ما اگر امنیت و آرامش می‌خواهند باید زیر سایه وحدت و یکپارچگی باشند که این وحدت و یکپارچگی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مستضعفان بود عنوان کرد: امام(ره) در مقابله با نظام شاهنشاهی ظلم و تاریکی را از ایران برچید و حق مستضعفان و ظلم‌دیدگان را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری دینی که تحت یک شعار به‌صورت حیله از سوی کشورهای سلطه داده می‌شد تنها یک تله و چاه برای فریب مردم ایران و تحقق اهداف بیگانگان بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نظام سیاسی اسلامی موظف به حفظ و صیانت از عزت و کرامت انسانی است اظهار داشت: در نظام شاهنشاهی این عزت و کرامت با تحقیر شدن ملت ایران توسط بیگانگان همراه بود.

سردار دهقان با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان و فضای مجازی گفت: دشمنان در تهاجم فرهنگی و فضای مجازی سعی در هویت‌زدایی ملت و سست کردن اعتقادات مردم و ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه کمک به مستضعفان و ظلم‌دیدگان جزء نخستین اهداف انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: نظام سیاسی ایران یگانه نظام سیاسی در جهان است که از یک جهت تکیه به مردم را تحت جمهوریت نظام و از جهت دیگر تکیه به اسلام را تحت نظام اسلامی دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام سیاسی ما در جهان یک نظام الگوست به‌علت خدمات نظام به مردم و جلب اعتماد مردم است.

سردار دهقان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: ملت ایران عاشق نظام ‌هستند و با رهبری مقام معظم رهبری هیچ ترسی از دشمنان نظام ندارند.

وی با اشاره به بیرون کردن با خفت آمریکایی‌ها از سومالی توسط مردم آن کشور و مقابله عراقی‌ها با آن‌ها عنوان کرد: آمریکا دیگر آن آمریکای سابق نیست و ابهت خود را در جهان از دست داده و این امر به سبب الگوگیری دیگر کشورها از استقلال ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تشکیل پرونده هسته‌ای گفت: به مردم ایران ثابت شده ‌که آمریکایی‌ها ‌از تشکیل هر پرونده‌ای برای اجماع جهانی علیه ایران استفاده می‌کنند و هدفشان ناامن جلوه دادن ایران در جهان است.

وی به منع ورود ایرانی‌ها به آمریکا به بهانه ایجاد ناامنی اشاره و تصریح کرد: ایرانی‌ها هیچگاه ناامنی علیه آمریکا انجام نداده‌اند و این دست‌پرورده‌های آمریکایی‌هاست که باعث ناامنی در جهان شده‌اند.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: اسلام به‌دنبال پیشرفت است و هدفش غایت نهایی "خلیفه الله" است.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم، یک نظام سیاسی مستقل در جهان است گفت: با تمام ناامنی‌های جهان و منطقه غرب آسیا، ایران تنها کشور آرام و امن منطقه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: به جز مشکل بانکی که ناشی از سیستم بانکی داخلی است مشکل دیگری در عرصه تحریم‌ها نداریم.

وی با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها درباره آزمایش موشک بالستیک گفت: ایران اسلامی هیچ‌گاه اجازه مداخله و تصمیم‌گیری را به بیگانگان در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نخواهند داد و آزمایشات و تحقیق‌های ما به هیچ بیگانه‌ای مربوط نیست.

سردار دهقان با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه به سمت ساخت و نگهداری سلاح‌های کشتار دست جمعی گام نخواهد برداشت افزود: ایران در ساخت و تحقیق در عرصه‌های موشکی و هوافضا هیچ حدی برای خود قائل نیست و همواره در جهت تحقیق و ساخت آن‌ها تلاش خواهد کرد و در صورت لزوم نیز از آن‌ها استفاده می‌کند.

29212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634694

برچسب‌ها