در سالروز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، حضور چهره‌ها در راهپیمایی امروز پربازدیدترین اخبار را به خود اختصاص داد.

در صدر اخبار سیاسی امروز، مسایل مربوط به حماسه سازی مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مطرح بود. البته حضور احمدی‌نژاد در راهپیمایی حاشیه‌ساز شد و هدایت رییس‌جمهور سابق به داخل دانشگاه شریف هم بخشی از این مراسم بود. همچنین بازار عکس گرفتن با فرزند و نوه رهبر انقلاب در راهپیمایی حسابی داغ بود و در کنار همه اینها یک پیشنهاد ویژه برای فرح دیبا هم خنده بر لب مردم آورد.

در سرویس اقتصادی اقدام عجیب ایرلاین‌های هندی درباره ایران  برای مخاطبان جالب بود و پس از آن، فاجعه‌ای به نام نرخ سود بین بانکی ۲۵درصدی چشمها را خیره کرد. مردم هم می خواستند بدانند قیمت دلار در اولین تجربه سینمایی بابک زنجانی چقدر بود؟ این سه مطلب پربازدیدترین‌های اقتصادی امروز بود.

در سرویس فرهنگ و هنر هم همه دیدند که «ماجرای نیمروز» بهترین فیلم جشنواره سی‌وپنجم فجر شد و همچنین آرزوی سلامتی برای محمدرضا شجریان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با تشویق های مکرر مردم همراه بود. در همین رابطه انتقاد پولاد کیمیایی از داوری جشنواره فجر هم پربازدید بود: کاش معتمدآریا را روی صحنه می‌دیدیم!

در سرویس اجتماعی بلاتکلیفی دانشجویان‌ایرانی آمریکا پس‌‌ از فرمان‌ ترامپ خواندنی ترین مطلب امروز بود. پس از آن مشخص شد در چه کشورهایی فرزندان آدمی بهتر رشد می‌کنند و موفق می‌شوند. همچنین افزایش چشم‌گیر سفر گردشگران سوییسی به ایران خبر خوبی بود که پربازدید این سرویس شد.

در سرویس بین الملل خبر پیچید هواپیمای روسی، اشتباهی مواضع ارتش ترکیه را بمباران کرد و باعث شد ولادیمیر پوتین از ترکیه عذرخواهی کند. همچنین خبر آمد ترامپ، جواب مک‌کین را داد. این سه مطلب پربازدیدترین های بین الملل شدند.

برای مخاطبان سرویس آی.تی ما هم مهم بود بدانند درآمد توئیتر در سال ۲۰۱۶ چقدر شد؟

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =