ایرنا نوشت: دفترسخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: خبرمنتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری دژبان کلانتری بهارستان به علت افشای تعداد مفقودین حادثه پلاسکو صحت ندارد.

چندی پیش درفضای مجازی خبری با عنوان منتشر شد مبنی براینکه دژبان کلانتری بهارستان پس ازاینکه تعداد مفقودین پلاسکو را برای خبرنگاران افشا کرد دستگیر شد.

در ادامه این خبر منتشر شده در فضای مجازی آمده بود خبرنگار یکی از روزنامه های رسمی در توییتی نوشته بود «امروز رفتم کلانتری بهارستان. دژبان کلانتری را به‌خاطر دادن آمار و اطلاعات مفقودیهای حادثه پلاسکو بازداشت کرده بودند.»

همچنین در اخبار منتشرشده در فضای مجازی به نقل از یکی از روزنامه های رسمی و به‌ نقل از دژبان کلانتری بهارستان نوشته شده بود «از صبح سرمان شلوغ بود، دروغ نگویم تا حالا 200 نفر آمده‌اند و اعلام مفقودی کرده‌اند عجب فاجعه‌ای شد آدم باورش نمی‌شود آن همه آدم آن زیر مانده‌اند یا توی عملیات هستند و کسی خبر ندارد؟»

دفتر سخنگوی نیروی انتظامی انتشار این مطالب در فضای مجازی را تکذیب کرد.

ساختمان 17 طبقه پلاسکو در خیابان جمهوری تهران 30 دی ماه امسال بر اثر آتش سوزی به طور کامل فروریخت و بر اساس اعلام دستگاه‌های مسئول در این حادثه 16 آتش نشان و چهار شهروند دیگر جان خود را از دست دادند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    0 0
    چرا مقام مسئول در این مورد اطلاع رسانی نمی نمایند تا اینگونه اخبار بدین طریق پخش نشود. سکوت آنها به اینگونه شایعات دامن میزند.
  • بی نام A1 ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    1 0
    در این حادثه 16 آتش نشان و چهار شهروند دیگر جان خود را از دست دادند؟؟؟ خبر جان خودت اخبار خودت رو بخون یکجا گفتی 10 شهروندخبر بازگشایی پلاسکو یکجا 5 شهروند یکجا 4 تا . به شما هم میگن رسانه؟؟؟ واقعا تاسف داره گرچه چاپ نمیکنی.