مهر نوشت: وزیر دفاع انگلیس در دیدار با رئیس جمهور عراق تاکید کرد که لندن تصمیم دارد حمایت خود را در بازسازی مناطق آزادشده از تروریسم و بازگشت آوارگان ادامه دهد.

به گزارش الفرات نیوز، «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس با «فواد معصوم» رئیس جمهور عراق در بغداد دیدار کرد.

فواد معصوم در این دیدار تاکید کرد: سفر فالون به عراق نشانگر عمق همکاری لندن و بغداد در زمینه های مختلف است. عراقی ها عزم خود را برای موفقیت در مصالحه سیاسی و اجتماعی و اجرای اصلاحات لازم برای حرکت به سوی وحدت ملی و پیروزی بر تروریسم و ضمانت بازگشت کرامت به آوارگان جزم کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: شهر موصل درحقیقت عراق کوچک است و موفقیت مصالحه میان گروه های آن به همراه بازسازی و بازگشت این شهر به روند زندگی طبیعی موجب خواهد شد دیگر مناطق کشور نیز برای حرکت به سمت شکوفایی انگیزه بیشتری پیدا کنند. عراق نیازمند حمایت های بیشتر به ویژه از سوی انگلیس است و باید همکاری های بین المللی به منظور تحت پیگرد قرار دادن تروریست ها در هر منطقه ای گسترش یابد.

از سوی دیگر وزیر دفاع انگلیس نیز پیروزی های عراق در عملیات آزادسازی موصل و دیگر اراضی عراق در برابر تروریسم را تبریک گفت و افزود: لندن تصمیم دارد حمایت خود را در بازسازی مناطق آزادشده از تروریسم و بازگشت آوارگان ادامه دهد.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =