تسنیم نوشت: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: نیامدن هیچ یک از مقامات ارشد دولت به آذربایجان غربی مانع از افتتاح ایستگاه قطار مهاباد به نقده شد.

تقی کهوریان  با اذعان به وعده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر افتتاح قطار مهاباد به نقده در دهه فجر سال ۹۵ اظهار داشت: آذرماه امسال نوبخت در سفر به استان آذربایجان غربی و در جریان بازدید از ایستگاه راه‌آهن قطار نقده به مهاباد از افتتاح این ایستگاه در دهه فجر خبر داده بود بنابراین تمام تلاش‌ها انجام شد تا این پروژه در این ایام آماده بهره‌برداری باشد.

وی افزود: در حقیقت این پروژه به دلیل میزان حجم اعتبار هزینه شده در شمار پروژه‌های ملی است بنابراین برای افتتاح چنین پروژه‌هایی معمولاً مدیران ارشد دولتی به استان‌ها سفر کرده و کار افتتاح آن انجام می‌شود.

کهوریان گفت: متاسفانه در دهه فجر امسال به دلیل پر بودن برنامه‌های کاری وزرا و مقامات دولت یازدهم امکان برگزاری مراسم افتتاح این پروژه میسر نشد در حالی که این پروژه آماده بهره‌برداری است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: علاوه بر پروژه ملی ایستگاه قطار مهاباد و نقده افتتاح سد بزرگ سردشت نیز برای دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده بود، اما چون امکان حضور هیچ مقام دولتی مرتبط میسر نشد این طرح نیز با تأخیر افتتاح می‌شود.

کهوریان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های شده به احتمال زیاد تا پایان سال ۹۵ سد سردشت و قطار نقده با حضور یکی از مقامات ارشد دولتی افتتاح می‌شود.

کهوریان اظهار داشت: در بازدیدی که از قطار نقده صورت گرفت، ریل‌گذاری و ساخت ایستگاه و تمامی کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و آماده جابه‌جایی مسافر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =