مهر به نقل از فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان نوشت: روباهی که در یکی از کارگاه‌های اداره آب و فاضلاب استان گرفتار و از ناحیه دو دست مصدوم شده بود تیمار و به پارک صفه انتقال یافت.

مرتضی جمشیدیان  اظهار داشت: در روزهای گذشته ماموران یگان حفاظت محیط زیست اصفهان روباهی که در یکی از کارگاه‌های اداره آب وفاضلاب استان گرفتار و از ناحیه دو دست مصدوم شده بود نجات دهند.

وی افزود: حال روباه چندان مساعد نبود و بر این اساس ابتدا مورد تیمار قرار گرفت و سپس به پارک صفه اصفهان تحویل داده شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان تاکید کرد: در ایام سرد سال گاهی حیات وحش از محیط طبیعی زندگی خود خارج شده و در جست و جوی غذا به سطح شهر می‌آیند که شهروندان در صورت مشاهده این حیوانات باید مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست استان اطلاع دهند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری متخلف شکار پرندگان وحشی در شهرستان گلپایگان تاکید کرد: با اطلاع رسانی به موقع یک شهروندان گلپایگانی این متخلف شکار غیر مجاز پرندگان وحشی در اطراف شهر گلپایگان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

صدور حکم قضایی برای متخلف محیط زیست به جرم استفاده بیش از حد از سموم کشاورزی

جمشیدیان بیان داشت: از این متخلف لاشه یک پرنده وحشی، یک قبضه اسلحه شکاری دو تیر فشنگ و خودرو کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: همچنین در هفته‌های گذشته یک متخلف شکار در فریدون‌شهر دستگیر و حکم قضایی برای متخلف زیست محیطی درکه در حین استفاده بیش از حد سموم کشاورزی در مزرعه پیاز شناسایی شده بود صادر و وی علاوه بر پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت به مدت شش ماه به خدمات عمومی زیر نظر اداره محیط زیست مبارکه محکوم شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 635931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =