هیات داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمدرضا درویش، بهروز افخمی، هادی مقدم‌دوست، حبیب احمدزاده و محمدرضا خردمندان اعضای هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای هستند. 

بر پایه این خبر،‌ 141 اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه شامل 106 اثر در بخش اصلی و 35 اثر در بخش مسیر تجربه به بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای راه یافتند. این آثار از میان 1179 اثر در بخش اصلی و 565 اثر در بخش مسیر تجربه انتخاب شدند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در قالب بخش‌های «مسابقه سینمای100 ثانیه‌ای ایران» شامل دو بخش «اصلی» و «در مسیر تجربه» در زمینه‌های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه‌ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی طراحی شده و در این دوره در سه محور موضوعی «اخلاق و سبک زندگی»، «اخلاق و فرهنگ کار»، «اخلاق و اقتصاد مقاومتی» برنامه‌ریزی شده و فیلم‌ها باید ملهم از این سه محور کلی تولید شده باشند.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای 4 تا 6 اسفندماه در تهران و در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =