کارشناس پیش‌‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش محسوس دما در اکثر نقاط استان گفت: امشب در اکثر مناطق استان اصفهان دمای هوا ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، شب گذشته در اصفهان 5.6 میلی‌متر باران بارید، همچنین سمیرم با 36 میلی‌متر باران و 30 سانتی‌متر برف بیشترین بارش را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

داران با 28 میلی‌متر باران و 15 سانتی‌متر برف و فریدون‌شهر با 30 سانتی‌متر برف، پس از سمیرم بیشترین بارش‌ها را در استان اصفهان به خود اختصاص دادند.

برای امروز جوی آرام در اصفهان حاکم است، همچنین از عصر چهارشنبه به تدریج سامانه‌ای از مناطق غربی و جنوب وارد استان می‌شود.

این سامانه تا روز شنبه در استان حاکم است، براین اساس ناپایداری هوا تا روز شنبه ادامه دارد ولی این سامانه بارش زیادی در برنخواهد داشت.

 امشب دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان سرد می‌شود و در اکثر مناطق استان اصفهان دمای هوا 3 تا 5 درجه کاهش می‌یابد.

برای امروز دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز 10 درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات منفی 3 درجه سانتی‌گراد است، همچنین گرم‌ترین شهر استان، چوپانان با 17 درجه سانتی‌گراد و سردترین بوئین میاندشت با منفی 12 درجه سانتی‌گراد است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =