جام جم نوشت:دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس‌ پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های اصولگرایان برای رسیدن به وحدت در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که حدود دو ماه است اعلام موجودیت کرده، تلاش می‌کند نامزد نهایی اصولگرایان را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کند.

دکتر حدادعادل  جام‌جم تاکید کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تلاش می‌کند بین جریان‌های سیاسی مورد نظر خود، سازوکاری طراحی کند که فرد واحدی از طرف این جبهه و جریانات همسو در انتخابات شرکت کند.

وی درخصوص معرفی کاندیدای واحد اصولگرایان برای انتخابات پیش رو افزود: تلاش ما بر این است که با بازنگری تجربه‌های تلخ و شیرین گذشته، در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری بدون ایجاد تفرقه به وحدت برسیم و نامزدی واحد داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که روز گذشته از بخش‌های مختلف موسسه جام‌جم بازدید کرد، در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا حاضر خواهد شد یا نه گفت: خیر چنین قصدی ندارم.

حداد عادل همچنین در گفت‌وگو با بخش آنلاین جام‌جم، با بیان این‌که اصولگرایان فعلا به نامزد واحد برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده‌اند ، اظهار کرد: تلاش در این زمینه ادامه دارد و با توجه به تجربیات گذشته اصولگرایان با یک نامزد واحد وارد انتخابات خواهند شد. وی در پاسخ به این پرسش که حزب موتلفه اسلامی نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرده و در صورتی که اصولگرایان نامزد واحد معرفی کنند آیا این حزب نیز تبعیت خواهد کرد، گفت:حزب موتلفه اسلامی نیز به‌عنوان یک حزب اصولگرا از نامزد نهایی اصولگرایان حمایت خواهد کرد.
23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    54 2
    چرا کاندیدا نیستی؟ ظرفیتش رو داری که. میتونی با تعداد آرای باطله رقابت کنی. خدا رو چه دیدی خوب رقابت کنی آرای تو میتونه از آرای باطله بیشتر باشه. تو حیفی حداد.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    41 2
    هههههههه.خندم گرفت.اخه کی به حدادرای میده.کارخوبی کردخودشوپس زد
    • اهنگر دادگر IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
      3 0
      شایسته است هاهاها بنویسید. ههه را باب نفرمایید
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    34 1
    واقعاً حیف شد. اگر ایشان کاندید می شدند با رای بسیار بالا احتمالاً بالای 90 پیروز می شدند
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    19 1
    خدا رو شکر .......
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    22 1
    ای بابا شما که رای زیادی داشتید چرا رفتید باور کنید بیش از 2 میلیون رای داشتید
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    2 12
    مرد عاقل به این میگن
  • حامد IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    22 1
    فکر می کنم اگر حتی مثل زمان احمدی نژاد سیب زمین هم بخش کنید بازهم به اصولگرایان رای نخواهند داد مگر اینکه کاری کنید که به پنالتی برسید ویا بازیکنان را اخراج کنید چون این ملتی که مدام بنام آنها حرف می زنید رغبتی به شما نمی کنند
  • اهنگر دادگر IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
    0 1
    اصولگراها حداقل 3 نفرشون میان احتمالا رضایی و قالیباف و غرضی و جلیلی و روحانی باشن دیگه رجل در کشور باقی نمونده دهمینها هی باید بین خودشون رقابت کنن