تماشاگران امروز نوشت:شرایط برای لوئیز انریکه در بارسلونا بغرنج شده است و او روی لبه تیغ قرار دارد.

بارسلونا در دیدار برابر پاری سن ژرمن تحقیر شد. در فصل جاری شرایط برای تیم انریکه بسیار بحرانی شده است. این تیم در رقابت های لالیگا وضعیت خوبی ندارد و با وجود آنکه دو بازی بیشتر از رئال انجام داده اما یک امتیاز کمتر دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم که در آستانه حذف شدن است.تنها جامی که به احتمال زیاد انریکه در فصل سوم حضور خود در بارسلونا به دست خواهد آورد جام حذفی است و این چیزی نیست که هواداران این تیم بزرگ اسپانیایی را راضی نگه دارد.روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا در گزارشی از مربیانی که شانس بالایی برای جایگزینی انریکه دارند سخن به میان آورد. در این گزارش از 10 مربی سخن به میان آمده است که به آنها می پردازیم:

رونالد کومان

سرمربی کنونی اورتون که در رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان داده است.معمولا باشگاه بارسلونا ترجیح می دهد مربیانی را انتخاب کند که سابقه حضور در این تیم را داشته باشند و به خوبی از شرایط موجود در این باشگاه آگاه باشد. کومان سالها در بارسلونا بازی کرد و یکی از بهترین مدافعان گلزن تاریخ این باشگاه است. او دستیار لوئیس فان خال هم بوده و این شانس او را برای برعهده گرفتن هدایت بارسلونا بسیار زیاد کرده است.

فرانک رایکارد

او روزهای درخشانی را در بارسلونا پشت سرگذاشت و این تیم را قدرت نخست فوتبال اروپا و اسپانیا تبدیل کرد. با وجود آنکه رایکارد از دنیای مربیگری خداحافظی کرده است اما بسیار بعید است که در صورت پیشنهاد دادن باشگاه بارسلونا به او دوباره به این تیم برنگردد.

اوسکار گارسیا

شاید بسیاری تا الان نام او را نشنیده باشند اما او پرورش یافته مدرسه لاماسیا است و برای تیم نخست بارسلونا هم بازی کرد. او هدایت تیم ب بارسلونا و منتخب کاتالوینا را برعهده گرفته و الان در لیگ اتریش حضور دارد و هدایت رد بولز سالزبورگ را برعهده دارد.

فرانک دی بوئر

با وجود آنکه تجربه بسیار تلخی در اینتر داشت و خیلی سریع از کار برکنار شد اما این باعث نمی شود تا جزو گزینه های هدایت بارسلونا نباشد.دی بوئر هم مانند کومان سابق بازی کردن در بارسلونا را در کارنامه دارد و این باعث شده تا شانس او برای برعهده گرفتن هدایت این تیم اسپانیایی زیاد باشد.

ژاوی هرناندز

بازیکن السد قطر و کاپیتان سابق بارسلونا تاکید کرد که روزی هدایت تیم سابق خود را برعهده خواهد گرفت. او در کنار بازی کردن در السد در کلاس مربیگری هم شرکت می کند و در بین گزینه های روزنامه اسپورت است اما احتمال انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا بسیار کم است چرا که او با السد قرارداد سه ساله دارد.

کارلوس پویول

کاپیتان سابق باشگاه بارسلونا که شخصیت کاریزماتیکی دارد. او با تعصب بسیار بالایی بازی می کرد و یکی از محبوب ترین بازیکنان تیمش بود. پویول هم کلاس های مربیگری را در این چند سال بعد از خداحافظی اش از فوتبال پشت سر گذاشته و جزو گزینه های جایگزینی انریکه است.

پاکو جیمز

هدایت کروز آزول مکزیک را برعهده دارد. او سالها در اسپانیا زندگی کرده اما هیچ ارتباط با بارسلونا نداشته با این حال جزو گزینه های مربیگری در این تیم است.

لوران بلان

 سرمربی سابق پاری سن ژرمن که سابقه بازی کردن در بارسلونا را هم در کارنامه دارد. او در فصل 2007-2008 بهترین مربی لیگ فرانسه شد و با پاری سن ژرمن نتایج درخشانی به دست آورد. او در تیم ملی فوتبال فرانسه و المپیک مارسی هم مربیگری کرده است.

 روبرتو مارتینس

سرمربی سابق اورتون که در لیگ جزیره عملکرد خوبی از خود نشان داد. او هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک را برعهده دارد. مارتینس پیش از این تاکید کرده بود که دوست دارد روزی هدایت بارسلونا را برعهده گیرد.

خورخه سامپائولی

بیشترین شانس را برای برعهده گرفتن هدایت بارسلونا دارد. او رابطه بسیار خوبی با مسی دارد و بارها به ستایش از هم هموطن خود پرداخته و این باعث شده تا شانس او از دیگر گزینه ها بیشتر باشد.سامپائولی به بازی زیبا و هجومی علاقه زیادی دارد و این باعث شده تا شانس زیادی برای برعهده گرفتن هدایت بارسلونا داشته باشد.

 

.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =