ایسنا نوشت: مدیران شرکت‌های هواپیمایی موظف به حضور در فرودگاه و پاسخگویی به مسافران هستند.

تاخیر در عملیات یخ‌زدایی هواپیماها در فرودگاه مشهد موجب شد که مسافران پروازهای این فرودگاه ساعت‌های طولانی در هواپیما محبوس شوند و در جریان آن چند تن از مسافران دچار مشکل شدند.

حسن جعفری، مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مشهد اظهار کرد: حجم بالای پروازها،عملیات یخ‌زدایی از سوی شرکت‌های خدمات هوایی را دچار کندی کرد البته این عملیات مقداری زمان‌بر است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های هواپیمایی مربوطه از جمله آتا و کاسپین موظف به پاسخگویی هستند و از آنان درخواست کردیم که در فرودگاه حضور یابند و هم‌اکنون مدیر شرکت هواپیمایی کاسپین حاضر شده است.

35225

کد خبر 637919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
    1 0
    وزیر عذرخواهی نمیکنه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    4 0
    چه جوابی و قتی حتی یک عذرخواهی نمیکنند و مسافر را از حقوق خودش محروم میکنن. واقعا اتوبوسرانی از هواپیمایی نظمش بیشتره