آرزوی بازیکن استقلال برای سرمربیگری بارسلونا/ کری خوانی عنایتی و میناوند در «خندوانه»

غلامرضا عنایتی باحضور در برنامه «خندوانه» از تجربیات دوران بازی خود و حضور در کلاس‌های مربیگری گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «خندوانه» شامگاه یکشنبه یکم اسفند میزبان غلامرضا عنایتی بازیکن فوتبال بود.

در ابتدای برنامه عنایتی درباره اوضاع و احوال خود گفت: «در حال حاضر در خدمت تیم صبای قم هستم، متاسفانه در جدول شرایط خوبی نداریم. البته دو هفته است که نتایج خوبی می‌گیریم. من امیدوارم لیگ امسال برای ما به خوبی تمام شود تا من هم به خوشی از فوتبال خداحافظی کنم. این طور مردم هم راحت می‌شوند، چرا که آنها خیلی شاکی هستند.»

او ادامه داد: «این روزها کلاس‌های مربیگری می‌روم. به هر حال در فوتبال حرفه‌ای نمی‌توانیم از مجموعه جدا شویم.»

عنایتی در پاسخ به جوان که پرسید علاقه دارد مربی کدام تیم شود، گفت: «اگر به انتخاب خودم باشد بارسلونا، به هر حال من تلاش خودم را می‌کنم تا تجربیات این سال‌ها را در اختیار جوانان بگذارم. امیدوارم در این زمینه موفق باشم.»

بازیکن سابق تیم استقلال تهران، در خصوص طرفداری تیم مورد علاقه‌اش و عکس‌العمل تیم صبای قم اظهار داشت: «بحث علاقه با کار متفاوت است، در تیم صبا با تمام توان بازی می‌کنم اما قلباً استقلالی هستم.»

او در خصوص تعداد گل‌ زده خود در لیگ برتر اظهار داشت: «146 گل زدم، البته من چهار سال ایران نبودم. تمرین و تمرکز در گل زدن تاثیر دارد و من با تلاش و جدیت کار می‌کنم.»

سپس جوان خاطره‌ای از بازی خود در تیم هنرمندان تعریف کرد: «من فوتبال بازی نمی‌کنم. حتی فوتبال هم نمی‌بینم. آدم بی‌استعدادی در این زمینه هستم. یک بار به اصرار دوستان در تیم هنرمندان با تیم ارومیه بازی کردم، بیست دقیقه پایانی به عنوان فوروارد وارد زمین شدم. اول اینکه توپ اصلا به پایم نخورد و از دیدن زمین فوتبال تعجب کردم. فقط یک‌بار طول زمین را دویدم؛ دیگر برنگشتم و همان جا ماندم و با دروازه‌بان صحبت کردم. مربی فریاد می‌زد بیا این طرف. به نظرم فوتبال چیز عجیبی است و شما نابغه هستید.»

عنایتی ادامه داد: «در فوتبال و همه کارها باید تمرکز کنیم. البته باید بگویم من در بازی به همه چیز بد بین هستم؛ چون یک مهاجم در درجه اول باید از اشتباه حریف خود استفاده کند و یا در نقطه‌های کور که دفاع دقت ندارد، در این مناطق قرار بگیرم.»

این بازیکن در پاسخ به جوان در خصوص دربی 84 بیان کرد: «کنار دوستان استقلالی و پرسپولیسی در یک جو وحشتناک بازی را دیدیم. گل اول را که خوردیم، خیلی کری خواندند اما بعد اینکه دو گل زدیم، من تا گل سوم سر به سر آنها گذاشتم.»

عنایتی اضافه کرد: «اوایل فصل به دلیل تغییرات استقلال نتایج خوبی را کسب نکرد. البته در تیم استقلال و پرسپولیس بازیکن نمی‌تواند آزمون و خطا کند. تماشاگران و مطبوعات فرصت نمی‌دهند؛ چرا که باید بازیکن همیشه شرایط خوبی داشته باشد. امیدوارم همین روند استقلال ادامه پیدا کند».

در ادامه برنامه عنایتی آماده پرتاب دارت شد و جوان طی تماس تلفنی با مهرداد میناوند در برنامه صحبت کرد. با این تماس تلفنی کری‌خوانی بین این دو بازیکن به اوج خود رسید.

عنایتی در پایان درخصوص صفاتی که از پدر یاد گرفته، گفت: «پدرم خیلی جدی بود و این جدیت را از پدرم یاد گرفتم. به نظرم در همه کارها باید با جدیت کار کنیم.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =