مدیر توزیع و بازرگانی نشرعروج وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با اشاره به فروش 60 هزار نسخه از آثار امام راحل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: «ولایت فقیه» پرفروش ترین کتاب امام (ره) در این دوره بود.

سید محمد ابوطالبی اظهار داشت: موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) با حدود 800 عنوان کتاب در 3 بخش «عمومی، کودک‌ونوجوان و بین‌الملل»، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شرکت کرد که استقبال از آثار ایشان نسبت به سال قبل دو برابر بوده است.

مدیر توزیع و بازرگانی نشرعروج افزود: 8 عنوان از آثار قلمی حضرت امام(ره) که در نمایشگاه فروش بالایی داشتند به ترتیب شامل «ولایت‌فقیه، چهل حدیث، دیوان امام(ره)، وصیت‌نامه سیاسی ـ الهی امام‌خمینی(ره)، جهاد اکبر، شرح حدیث جنود و عقل، سرالصلوة و تفسیر سوره حمد» است.

ابوطالبی در خصوص تازه های نشر این موسسه که در لیست آثار پرفروش بوده است گفت: «ده مقاله» حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، «قدس ایران، زندگی همسر امام‌خمینی(ره)» و مجموعه 3 جلدی «خاطرات سیاسی، اجتماعی صادق طباطبایی»، از جمله این آثار هستند.

وی افزود : یکی دیگر از آثار حضرت امام(ره) صحیفه 22 جلدی ایشان چاپ سال 89 است که 145 دوره آن در نمایشگاه پیش فروش شده است.

وی فروش این موسسه در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و بین الملل را داستان‌های «مدرک جرم، زیارت و طلوع خورشید»، با موضوع انقلاب اسلامی و امام‌خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: در حوزه بین الملل فقط عرضه نمایشگاهی بوده اما با توجه با سالگرد حضرت امام چاپ عربی صحیفه 22 جلدی ایشان را به یک ناشر معتبر عربی که در بحرین و لبنان مجوز چاپ دارد، سپرده ایم.

وی در گفتگو با ایرنا در خصوص فروش دیگر محصولات فرهنگی با محوریت موضوعی حضرت امام خمینی(ره ) گفت: لوح فشرده از 46 عنوان آثار قلمی حضرت امام(ره) از محصولاتی است که با استقبال خوبی در نمایشگاه روبه رو بود و نزدیک به 2 هزار نسخه آن در 10 روزه برگزاری نمایشگاه کتاب به فروش رفت.

ابوطالب زمان و دفعات برگزاری نمایشگاه کتاب را کم عنوان کرد و بیان داشت: اگر نمایشگاه چندین بار در طول سال برگزار شود و زمان آن نیز طولانی باشد تاثیر مثبتی در چاپ و فروش آثار و ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =