برزو ارجمند قول داد رامبد جوان را به سفر شمال ببرد/ اجرای ترانه‌ای از خسرو شکیبایی برای اولین بار

برزو ارجمند باحضور در برنامه «خندوانه» از خاطرات پدرش گفت و درباره فعالیت‌های حرفه‌ای خود توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «خندوانه»، شامگاه چهارشنبه چهارم اسفند میزبان برزو ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون بود.
ارجمند در ابتدای برنامه با عوامل پشت دوربین و تصویربردارهای خندوانه روبوسی کرد.

او سپس خاطره‌ای را از همکاری خود با پدرش، تعریف کرد: «بابا بنا به عادت و خصلتی که داشت، به مجرد اینکه سوار ماشین می‌شد، سوره توحید را هفت بار می‌خواند و به محض اینکه حین رانندگی در جاده و یا اتوبان خسته می‌شد کنار می‌ایستاد و استراحت می‌کرد. خوشبختانه من هم این عادت را پیدا کردم و با شروع رانندگی سوره توحید می‌خوانم و یا حین خستگی رانندگی نمی‌کنم.»

ارجمند در ادامه با بیان اینکه هیچ وقت پیش نیامد تا از پارتی و یا حضور پدرم در عرصه بازیگری برای دیده شدن استفاده کنم، بیان کرد: «اولین باری که به من پیشنهاد بازیگری شد یک فیلمی بود که پدر هم در آن بازی می‌کرد اما ایشان گفتند تا برزو دانشگاه نرفته حق ندارد، جلوی دوربین برود. بعد از آن پس از دوره‌های آموزشی دانشگاه روزی در راهروی دانشگاه اعلامیه تست بازیگری را دیدم و شروع به فعالیت حرفه‌ای مقابل دوربین کردم. اهل پارتی نبودم و اگر زمانی هم بیکار می‌شدم، تئاتر خیابانی انجام می‌دادم و سعی می‌کردم مستقل باشم.»

در ادامه این گفت‌وگو، ارجمند با بیان خاطره‌ای از تصویربرداری در شهرک دفاع مقدس، به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و قطعه‌ای موسیقی برای حضار اجرا کرد.

سپس درباره حضور در مجموعه «قهوه تلخ» توضیح داد: «این مجموعه واقعا از نظر شرایط کاری و قرار گرفتن من در کنار آن همه بازیگر حرفه‌ای در عرصه کمدی و تیپ سازی بسیار سخت بود. من برای اولین بار بود که بازی تیپ را تجربه می‌کردم و هر چهارشنبه نذر 1000 صلوات کرده بودم تا بتوانم خوب کار کنم. «قهوه تلخ» واقعا کار بسیار سخت و استثنایی بود.»

این بازیگر در بخش دیگر برنامه درباره خانواده خود و فرزندش جانیار گفت: «جانیار الان سه سال و نیم دارد و با هم خیلی بازی می‌کنیم. یکی از حسن‌های بزرگ جانیار این است که می‌تواند خودش را تا چهار ساعت سرگرم کند و عاشق ماشین است.»

ارجمند با بیان خاطره‌ای از پدرش و خسرو شکیبایی به ترانه‌ای اشاره کرد که مرحوم شکیبایی آن را سروده بود و از ساخت موسیقی آن ترانه خبر داد و افزود: «در سال‌هایی که پدر مجموعه تلویزیونی «تفنگ سرپر» را کار می‌کرد، اصفهان رفته بودیم و شبی خیلی خوب را با عمو خسرو کنار هم بودیم. صبح استاد شکیبایی با من تماس گرفت و ترانه‌ای را که آن شب تا صبح سروده بود، به من داد و خواست که ملودی آن را کار کنم. اما یکی از افسوس‌های بزرگ زندگی‌ام این شد که هیچ نتوانستم با دکلمه عمو خسرو این ترانه را کار کنم و حالا امسال بعد از 18 سال این ترانه تنظیم شده و امشب برای اولین بار است که در برنامه شما آن را می‌خوانم.»

همچنین ارجمند قول داد با توجه به خستگی‌های مجری «خندوانه»، بعد از اجرای فصل چهارم این مجموعه، رامبد جوان را شمال ببرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    4 5
    مگه بعد از جناب خان هنوز بیننده داره خندوانه؟؟؟