روحانی: دولت در کنار مردم خوزستان است/ تشریح اقدامات دولت برای مقابله با ریزگردها

رئیس جمهور در اهواز گفت: من فقط می‌توانم به مردم عزیز و بزرگوار خوزستان بگویم که دولت در کنار مردم است و هیچ‌گاه نیست که رنج و مشکلات مردم مد نظر دولت و اعضای هیئت دولت نباشد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه اهواز اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که خداوند به بنده توفیق داد و امروز به همراه وزرا و معاونان همراه میهمان مردم عزیز، مقاوم، دلاور و صبور استان خوزستان و مردم اهواز باشم.

وی افزود: از هفته‌های پیش در نخستین روزهایی که استان و اهواز با مشکل ریزگردها مواجه شد برنامه‌ریزی‌هایی برای رفع مشکلات و جلوگیری از اتفاقات بعدی انجام شد.

اهم اظهارات رییس دولت را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* البته مشکل ریزگردها یک مشکل باسابقه است اما اخیرا با مشکلات متعددی توام شد که مردم را در مضیقه قرار داد و مسئله قطعی برق، آب و ارتباطات صورت گرفت.

*تعدادی از وزرا به خوزستان سفر کردند و من نیز به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را خود وی برگزار و دنبال کند؛ وی نیز دو روز پیش از اقدامات انجام گرفته گزارشی کتبی به بنده دادند.

* لازم دیدم که از نزدیک اقدامات انجام شده و اقداماتی که باید انجام شوند را ببینم به همین علت به خوزستان سفر کردم. امروز در اهواز یک جلسه ویژه‌ای برای مقابله با ریزگردها تشکیل می‌دهیم و بعد از جلسه نتیجه را به اطلاع مردم می‌رسانیم؛ طبق گزارشی که وزیر نیرو به من دادند با شرایطی که پیش‌بینی کردند ان‌شاءالله دیگر شاهد قطعی آب نخواهیم بود و برای قطعی برق هم تلاش می‌شود که اتفاقی پیش نیاید.

*درباره مسائل مربوط به ریزگردها برای کانون‌هایی که در داخل کشور قرار دارند برنامه‌ریزی‌های خوبی تهیه، اقدام و عملیاتی شده و کانون‌های مربوط به خارج از کشور یعنی عراق، سوریه و عربستان نیازمند اقدامات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

*من فقط می‌توانم به مردم عزیز و بزرگوار خوزستان بگویم که دولت در کنار مردم است و هیچ‌گاه نیست که رنج و مشکلات مردم مد نظر دولت و اعضای هیئت دولت نباشد. لازم می‌دانم از تمامی مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و از همه مسئولان که در این مدت تلاش کردند و همواره به فکر مردم هستند تشکر می‌کنم.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    1 0
    اقای رییس جمهور روحانی با کمال احترانم باید بگیم دیگر حرف زدن کافی است اگر واقعا می خواهید رای مردم خوزستان را داشته باشید باید در این چند ماه اقدامات سریع و اساسی انجام دهید وگرنه به قطع در این استان دیگر رای نخواهید داشت... هر چند می دانم خبر آنلاین این نظر را انتشار نمی دهد...
  • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    2 0
    اگر واقعا دلتان برای خوزستان می سوزد مسئولین رده بالای سازمان محیط زیست را در این استان مستقر نمایید تا برای مدتی آنجا رندگی و ریاست کنند و مسائل را از نزدیک لمس و پی گیری نمایند البته مسئله فقط خوزستان نیست بلکه بیش از 10 استان در غرب و جنوب کشور درگیر هستند.