وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و هیئت همراه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سد میل مغان و گذرگاه مرزی اصلاندوز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازاردبیل؛شاهین مصطفی‌اف، وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان و هیئت همراه و محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در سفري دو ساعته با همراهی استاندار اردبیل، نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس و جمعي از مسئولان استانی و شهرستاني از پاياب سدخداآفرين، سد میل و مغان و محل خط عبور ریل آهن اصلاندوز - هورادیز بازدید کردند.

وزیر اقتصادی کشور جمهوری آذربایجان در حاشيه اين بازديد گفت: استان های مرزی در فرآیند توسعه نقش انکار ناپذیری دارند زیرا نوع تعامل مرزی ساکنان این مناطق با مردمان آن سوی مرز، ‌تاثیرات اقتصادی، اجتماعی، ‌فرهنگی و امنیتی ویژه ای را رقم خواهد زد.

شاهین مصطفی اف افزود: ساماندهی این تعاملات جز در پرتو مدیریت هوشمندانه که ضامن بقا و حفظ امنیت ارضی و استقلال اقتصادی کشور است میسر نمی شود و توسعه یکی از این محورهای مدیریت هوشمند می باشد.

وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان هدف خود از این بازدید را بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و صنعتي و بررسي نقطه ریلي هوردايز - اصلاندوز عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =