تسنیم نوشت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نامه آخوندی به معاون اول رییس‌جمهوری در خصوص عدم پرداخت مصوبات مالی دولت درباره مسکن مهر،گفت:با وجود دستور آقای نوبخت به مدیر تلفیق سازمان برنامه،اما با این حال هنوز یارانه مسکن مهر پرداخت نشده است.

احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به مشکلات مربوط به پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل بانک مسکن تاکید کرده که افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر هر چه سریعتر پرداخت شود تا پروژه‌های این طرح فعال شود.

وی با اشاره به این‌که با پیمانکاران جلسات متعددی را برگزار کرده و به آنها وعده پرداخت داده‌ایم، تصریح کرد: اگر همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط این گونه باشد و منابع مالی را تزریق نکنند طبیعی است که نمی‌توانیم واحدهای مسکن مهر را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر نیازمند منابع مالی است، صدها بار این مسئله را بررسی کرده‌ و به سازمان برنامه و بودجه هم رفته‌ایم و -نیاز مالی را- اثبات کرده‌ایم. در این زمینه پکیجی نیز به دولت ارائه شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور نوبخت برای پرداخت یارانه مسکن مهر به مدیر تلفیق سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: بنده شخصا سه بار پیش این مدیر رفتم، اما با این حال هنوز یارانه مسکن مهر پرداخت نشده است.

مهرآبادی با اشاره به در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی این مشکل را اطلاع دادم، گفت: آقای آخوندی نیز تصویر نامه را برای معاون اول رییس جمهوری ارسال کرد و نوشت «آقای جهانگیری باور بفرمایید از نفس افتادیم از بس پیگیری کردیم و به نتیجه نرسیدیم.»

وی با بیان این‌‌که وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به استانداران دستور فعال شدن شورای مسکن استان‌ها را داده است، افزود: با توجه به این‌که در شورای مسکن استان‌ها همه دستگاه‌های ذی‌ربط حضور دارند که در صورت فعال شدن این شوراها، کار مسکن مهر پیش می‌رود.

وی با یادآوری اظهارات رییس جمهوری برای اتمام مسکن مهر، تصریح کرد: امسال از مصوبات دولت برای طرح مسکن مهر تا کنون، سازمان برنامه و بودجه یک ریال را پرداخت نکرده و طبیعی است با این وضعیت به نتیجه نمی‌رسیم.

39225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =