بررسی راه‌اندازی سیستم هوشمندسازی اسناد در شهرداری کرج

با حضور قائم مقام معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج، جلسه ای با موضوع بررسی پیاده ساختن سیستم هوشمند مخزن اسناد در حوزه های مختلف این دستگاه در راستای بایگانی الکترونیک پرونده ها برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پیش از ظهر امروز با حضور احمد رضا جمشیدی قائم مقام معاون مالی اقتصادی، سعید زارع مدیرکل پشتیبانی شهرداری کرج و مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف این دستگاه از جمله اداره های کل حراست، بازرسی، املاک و مستغلات، سرمایه های انسانی، معاونت شهرسازی و معماری، سازمان فناوری اطلاعات و... نشستی در رابطه با بررسی مزایای راه اندازی سیستم هوشمند مخزن اسناد در مجموعه مذکور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، پیشنهاد دهندگان راه اندازی سیستم مذکور در شهرداری کرج به معرفی سیستم هوشمند مخزن اسناد پرداختند و در رابطه با نحوه مکان یابی، ردیابی، جایگذاری، جستجوی اسناد در مخزن، بایگانی با امکان مشخص شدن محل استقرار اسناد و مدارک و... توضیحاتی را ارائه کردند.

سیستم هوشمند مکان یابی محل استقرار اسناد در مخزن (بایگانی اسناد)، موجب جستجوی اسناد در محل نگهداری آنها با فیلدهای قابل تعریف، جلوگیری از خروج اسناد بدون مجوز مخزن، آرشیو الکترونیکی ورود و خروج اسناد بدون نیاز به ورود اطلاعات اسناد، باز شدن هوشمند فایل ها برای دسترسی به سند، نمایش محل قرارگیری اسناد در سه سطح فایل، ردیف و زونکن، امکان آمارگیری هر لحظه از اسناد داخل مخزن بایگانی می شود و بسیاری از کاستی ها در این زمینه را به حداقل ممکن می رساند.

قائم مقام معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در این جلسه عنوان کرد: راه اندازی سیستم هوشمند مخزن اسناد در این دستگاه، گامی نوین در جهت تحقق شهر الکترونیک در ایران کوچک است و در عرصه های حفاظت، امنیت، هوشمندسازی و بهینه سازی مصرف انرژی نیز برکات بسیاری دارد.

احمد رضا جمشیدی خاطر نشان کرد: شهرداری کرج در نظر دارد با توجه به کارشناسی های فنی و تخصصی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین اولویت بندی حوزه های مختلف این دستگاه، سیستم هوشمند مخزن اسناد را در یکی از حوزه ها بصورت پایلوت اجرایی کند و تصمیمات نهایی برای تحقق این مهم در شهرداری کرج پس از بررسی کامل سیستم مذکور اتخاذ می شود تا با تخصیص اعتبار در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی آن در مجموعه باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =