چهل درصد کارکنان شاغل در شرکت برق لرستان ایثارگران  هستند

جلسه رسیدگی به امور ایثارگران در شرکت توزیع برق لرستان برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،جلسه هماهنگی و رسیدگی به امور ایثارگران با حضور مدیرعامل شرکت مهندس فریدون خودنیا، دکتر رحیمی نسب دبیرشورای مشاورین وزراء ، حسن بیرانوند بازرس شورای مشاورین وزراء،قربانی مشاور استاندار در امور ایثارگران ، نماینده بنیادشهید و امور ایثارگران استان ، مراد سلیمانی مدیر امور ایثارگران و معاونت منابع انسانی شرکت در اتاق مدیرعامل برگزار گردید.

در ابتدای جلسه خودنیا مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به اعضای جلسه ابراز داشت: همه ما در مقابل خون شهدا و رسیدگی به امورات خانواده ایثارگران مدیون و وظیفه بسیار خطیری بعهده داریم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان به حفظ کرامت ایثارگران و خانواده های آنان که از اصول تأکید شده در حکومت اسلامی است اشاره نمود و گفت: این تعهد در وحله اول بعهده مسولین نظام است.

 خودنیا ضمن اشاره به جایگاه ایثارگران و نقشی که آنان در به ثمر نشستن انقلاب داشتنه اند، اظهار داشت: ما باید از تمام ظرفیت ها و توانایی های سازمان ها و دستگاه های دولتی و اجرایی برای رسیدگی هر چه بیشتر به ایثارگران و خانواده آنان استفاده کرده تا بتوانیم شأن و شخصیت این عزیزان را حفظ نمائیم.

وی افزود: رفع مشکلات ایثارگران مخصوصأ عزیزان شاغل در دستگاه ها یک اصل است و تکریم آنان براساس آنچه در دستورالعمل ها و قوانین مربوط به این عزیزان آمده همواره باید مورد توجه قرار گیرد و هیچگاه شانه از بار مسئولیت خالی نکنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه 40 درصد کارکنان شاغل این شرکت ایثارگران و یا خانواده ایثارگران هستند این امر را یک افتخار دانست و گفت: همین امر باعث شده ما با در نظر گرفتن مقام و جایگاه انان خود را مکلف به حفظ این جایگاه ارزشمند بدانیم.

در ادامه  رحیمی نسب دبیر شورای مشاورین وزراء مطالب مبسوطی در خصوص کرامت ایثارگران تشریح و عنوان نمود: تجلیل و تکریم این عزیزان به مثابه ارزش قائل شدن به مبانی و اصول و قوانین رایج در کشور است که تکلیف همگانی است و تمامی شهروندان ملزم به اجرای این قوانین و مقررات هستند.

سپس  بیرانوند بازرس شورای مشاورین وزراء و آقای قربانی مشاور استاندار در امور ایثارگران مطالب ارزشمندی در خصوص چگونگی رسیدگی به ایثارگران و خانواده های آنان بیان نمودند.

در پایان  مراد سلیمانی معاونت منابع انسانی و مدیر امور ایثارگران شرکت اظهار داشت: رعایت دستورالعمل ها و قوانین مربوط به ایثارگران، اجرای دستورات انقلابی بنیانگذار جمهوری اسلامی و متابعت از فرامین الهی می باشد.

معاونت منابع انسانی و مدیر امور ایثارگران شرکت گفت :ما باید همواره نگاه خود را به ایثارگران یک نگاه ویژه قرار دهیم و علاوه بر ارائه تمامی خدمات و تسهیلات به ایثارگران در دستورالعمل ها صادره، بتوانیم از توانمندیها و ظرفیت های این قشر عزیز در جهت ارتقای سازمان و رسیدن به اهداف متعالی شرکت استفاده کنیم.

وی اقدامات انجام شده در سال 95 برای ایثارگران را بشرح ذیل بیان نمود:

· اجرای کلیه بندهای دستورالعمل تجلیل از ایثارگران.

· نامگذاری تمامی تأسیسات و ابنبه شرکت در سراسر استان به نام شهدای همکار و شهدای وابسته به همکاران.

· اعزام ایثارگران و کارکنان شرکت در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور.

· اعزام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد به مشهد مقدس

· پرداخت هزینه فرانشیز جانبازان

· اجرای ماده 51 دستورالعمل تکریم و تجلیل از ایثارگران (فوق العاده ایثارگری).

· برق رسانی به گلزار شهدا در مناطق استان .

در پابان جلسه دکتر رحیمی نسب و  بیرانوند از خدمات ارزنده مهندس خودنیا و سلیمانی به منظور رسیدگی جامع و کامل به ایثارگران تقدیر و تشکر نمودند و شرکت توزیع را به عنوان یک دستگاه سرآمد در این عرصه عنوان کردند

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =