شهردار شهرکرد از آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری برای استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

 نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: عمده برنامه‌ها و اقدامات شهرداری شهرکرد در ایام نوروز در قالب بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی عرضه می‌شود.


وی با تأکید بر تنظیف، زیبایی و آماده‌سازی شهری در آستانه سال نو افزود: شستشوی جداول، معابر و میادین، لکه گیری و ترمیم ترانشه های سطح شهر و یا روکش آسفالت معابر ، استقرار اکیپ ویژه نظافت و رفت و روب ، جمع آوری نخاله های ساختمانی در مبادی ورودی و سطح شهر، استقرار اورژانس خدمات شهری در ایام نوروز، پاکسازی دیوار نوشته ها، رنگ آمیزی جداول معابر و میادین، شستشو و نصب مخازن زباله ویژه در مقابل محل های اسکان و ورودی شهر، اصلاح و نصب تابلوهای معابر شهری از مهم‌ترین فعالیت های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری در بخش خدمات شهری است.


شهردار شهرکرد ادامه داد: هرس درختان، گل کاری میادین و بلوارها، آذین بندی معابر، راه اندازی آبنماهای میادین،نصب بنر جهت آب شرب، نصب تابلو راهنما داخل بوستان ها، جانمایی و آماده سازی مکان جهت برگزاری نماز در سطح پارک ها، ساماندهی و نظافت سرویس های بهداشتی از دیگر اقدامات نوروزی این شهرداری در حوزه فضای سبز می باشد.


وی اضافه کرد: از 25 اسفند‌ماه جاری پارک های لاله، تهليجان و آبي جنگلي شهرکرد جهت اسکان ميهمانان نوروزي آماده است.
غلامیان دهکردی به اجرای فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: اجرای پنجمین جشنواره استقبال از بهار با معرفی برترین سفره های هفت سین و سبزه های نوروزی ، برپایی مراسم استقبال از مسافرین در ورودی های سطح شهر، نصب بنر با مناسبت ایام نوروز در نقاط مخلف شهر، چاپ نقشه راهنما، نصب المان های نوروزی و اجرای سفره هفت سین در ورودی ها و معابر شهری، تهیه پک استقبال از مسافرین و اجرای نقاشی دیواری از جمله این برنامه هاست.


شهردار شهرکرد تصریح کرد: خط کشی معابر، کنترل چراغهای فرماندهی، نصب تابلوهای جهت نما در سطح شهر، رنگ آمیزی سرعت گیرهای سطح شهر، خدمات دهی مرکز معاینه فنی خودروها ، آماده باش و خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه مسافربری آزادی و اصلاح سرعت گیرهای سطح شهر در آستانه فرا رسیدن عید نوروز اجرایی می شود.


شهردار شهرکرد بیان داشت: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که نشاط و شادابی در میان شهروندان ایجاد شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =