افتخار من ایرانی بودن من است

«احد عظیم زاده هستم، موفق ترین «بیزینس من» فرش دستباف در دنیا، چنان با قاطعیت از کار و تجارت خودش دفاع می کند که ناخودآگاه مخاطب را به این واقعیت می رساند که فرش عظیم زاده در عرصه تجارت یک استثناء است.

گفتگوی اختصاصی خبرگزاری خبر آنلاین در حاشیه برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت تغییر ، خلاقیت و نوآوری در کرج با احد عظیم زاده یکی از رویداد های جذاب این کنفرانس بود که در ذیل می خوانیم:
کارآفرین برتر کشور خود را اینگونه معرفی می کند : زادگاه من روستای اسفنجان است در 20کیلومتری تبریز. هفت ساله بودم که پدرم را از دست دادم و همین مصیبت باعث شد که از پشت میز کلاس اول، یکراست بروم پشت دار قالی. هفت سال فرش بافتم. با فقر و رنج زیاد زندگی کردم و خرج و مخارج خانواده ام را تامین کردم. شب ها درس می خواندم و روزها کار می کردم. از چهارده سالگی به بعد، شدم فروشنده سیار فرش بعدها که انقلاب شد به سربازی رفتم و پس از خدمت نظام چند سفر خارجی داشتم و توانستم مشتریانی قابل اطمینان پیدا کنم و این آغاز فعالیت تجاری من بود.
وی برگزاری این کنفرانس را به سمت و سوی نهادینه شدن خلاقیتهای جوانان و فعالان اقتصادی در بازار کسب و کار و تامین نیازهای شغلی را در کشور عنوان کرد و در ادامه گفت: یک کار آفرین باید خلاقیت خود را در تمام زمینه های شغلی خود به کار برده و هر روز برای بالا بردن سطح ارتقا کیفی شغل خود از ایده ها و تفکرات روز استفاده کند و برگزاری این مراسم ها در استان البرز می تواند کمک شایانی به بازار کسب وکار و از همه مهمتر جوانان ما در این عرصه کند.
عظیم زاده از پروژه قو الماس خواورمیانه خبر داد و گفت : این پروژه در سطح خاور میانه از لحاظ دکوراسیون داخلی و خارجی حرف اول را در کشور می زندو ما از بهترین و تخصصی ترین مواد اولیه در بهره برداری و راه اندازی آن استفاده کردیم .از آنجایی که همیشه به بهترین و چشمگیر ترین در حوزه فعالیت خود می اندیشم و در ابداع آن همیشه نهایت تلاش خود را میکنم و خواهم کرد امیدوارم که تمام مردم از این پروژه نهایت استقبال را داشته و لذت یک خرید در یک مکان بسیار زیبا و به یاد ماندنی را داشته باشند . البته با افتخار می گویم در طراحی و ساخت این مجموعه نیز از طرحی منحصر بفرد مطابق با موقعیت جغرافیایی آن در کنار در یا استفاده شده خوشبختانه نمونه مشابهی اغز آن را در هیچ جای دنیا نمی توان یافت و همین امر می توان شناسنامه ای ایرانی به ان بدهد.
مدیر عامل فرش عظیم زاده و پروژه قو الماس خاورمیانه از استقبال شور انگیز مردم در حوزه فرش و از ابداع نوع جدیدی از فرش گفت : صنعت فرش در ایران به عنوان یک تجارت بسیار مقتدر می باشد و این خود نیز نقطه عطفی است که بتوانیم از آن برای تامین نیازهای شغلی و برآورده کردن نیازهای مردم استفاده کنیم.
وی در ادامه افزود : با وجود سیل تقاضای مردم و علاقه وافر خود در این حوزه به خلق نوعی جدیدی از فرش زده شد که خوشبختانه با استقبال چشمگیر هموطنان عزیز ما را به نوآوری و خلق آثار بیشتر در این حوزه ترغیب کرده است.
وی همچنین در خصوص شایعه حضور خود در انتخابات دوره بعد شورای اسلامی شهر تهران گفت : این علاقه در من وجود دارد و با وجود اینکه تا کنون به تمام خواسته های خود در عرصه تجارت و اقتصاد رسیده ام این تجربه را نیز در سر دارم اما اطرافین و مشاورینی که با بنده همکاری دارند اجازه این کار را به من نمیدهند لذا باید دید در آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.
احد عظیم زاده در پایان تاکید کرد : ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان عزیز به ویژه مردم خوب استان البرز آروزی آن را دارم که در این سال جدید با حمایت تمام مسئولین محترم در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی بتوانیم سالی سر شار از برکت و شادی در کنار یکدیگر داشته باشیم .به امید روزهای روشن برای تمام مردم خوب و فهیم کشورمان .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =