روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد اعلام کرد: افراد دستگیر شده هیچگونه رابطه استخدامی با بانک پاسارگاد نداشته‌اند بلکه از مأمورین یک شرکت خدمات حفاظتی هستند که تحت نظر و با مجوز نیروی انتظامی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، روابط عمومي بانك پاسارگاد درباره نقش 2 نفر از کارمندان حراست این بانک در سرقت اتومبیل پول‌رسان، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ضمن تشکر از مأمورین و کارآگاهان خدوم اداره آگاهی تهران بزرگ که مقتدرانه موفق به شناسایی و دستگیری سارقین مسلّح خودروی پول رسان بانک پاسارگاد شدند، با توجه به اینکه در ترکیب اعضاي دستگیر شده 2 نفر به عنوان کارمند حراست بانک اعلام شده اند خاطرنشان می‌سازد 2 نفر یاد شده هیچگونه رابطه استخدامی با بانک پاسارگاد نداشته‌اند بلکه از مأمورین یک شرکت خدمات حفاظتی هستند که تحت نظر و با مجوز نیروی انتظامی فعالیت می‌كند.

ضمناً برخی از بانک‌ها جهت تأمین نیروی حفاظتی مورد نیاز خود موظف به استفاده از خدمات اینگونه شرکت‌ها هستند.

توان مندی و سرعت عملیات اداره آگاهی تهران بزرگ جهت شناسایی و دستگیری سارقین به قدری تحسین آمیز و گران قدر است که بانک پاسارگاد ترجیح می دهد در اطلاع رسانی موضوع به همین مقدار بسنده و از ورود به جزئیات بیشتر که گویای سلامت، حقّانیت و کفایت همکاران بانک است خودداری كند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
    15 1
    در اطلاع رسانی موضوع به همین مقدار بسنده و از ورود به جزئیات بیشتر که گویای سلامت، حقّانیت و کفایت همکاران بانک است خودداری كند. بله همع چیز عالیست سایه شما مستدام باد.
  • شانلی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
    9 1
    ما هم تکذیبیه ی شمارو باور کردیم