انتخاب نوشت:آیت الله بطحائی عضو مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه ای خبر اظهارات منتسب به خود علیه حسن روحانی رییس جمهور و رئیس دولت اصلاحات را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه ی آیت الله بطحائی در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحيم

به دنبال انتشار اخباري سخيف و جاهلانه عده اي افراد نان به نرخ روز خور در خصوص تخريب رئيس جمهور فعلي و رئيس دولت اصلاحات به نقل از سوي بنده؛ اعلام ميدارم اينجانب هيچ گاه اهل تقابل با كسي نبوده و نيستم و در هر مسئوليتي كه تاكنون خدمتگزاري كرده ام، صرفا امانت دار آرمان ملت شريف ايران بوده ام. ظاهرا عده اي سرشان براي ايجاد دعوا بين مسئولان نظام درد مي كند و به دنبال كسب آب و نان و اعتبار از ناحيه تخريب ديگران هستند؛ لذا وقتي به اهداف خود نمي رسند دست به خودپردازي هاي ناشي از توهمات سياسي زده.

صراحتا اعلام ميدارم از ناحيه بنده هيچ گاه عليه اين دو مسئول در نظام اسلامي مطلبي گفته نشده و عليرغم آنكه ممكن است در بسياري از امور جاري نقدهايي داشته باشم اما اين حركت را بسيار زشت و پليد مي دانم، و اگر در فضاهاي مجازي و رسانه هاي معاند نظام مطالب ناصوابي از ناحيه ي بنده القا كرده اند يقين بدانيد ساخته و پرداخته انديشه هاي كوركورانه خودشان ميباشد. والسلام

سيد هاشم بطحائي گلپايگاني

١٠ اسفند ١٣٩٥

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =