باشگاه خبرنگاران نوشت: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر « درگیری وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره طی سفر به استان ایلام» را رد کرد .

عباس زارع‌نژاد گفت: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره در خصوص امکانات درمانی طی بازدید از اوژانس این شهرستان صحت ندارد.

این خبر صرفا یک شیطنت رسانه ای بوده و در این سفر گفت و گویی میان وزیر بهداشت که تولیت سلامت جامعه را بر عهده دارد و فرماندار بدره ایلام در خصوص سطح بندی و بکارگیری نیروهای متخصص که نه تنها در بدره ایلام بلکه در کلیه سفرها به آن توجه ویژه و اساسی دارد، صورت گرفت.

گفتنی است؛ برخی گروه‌های اجتماعی عصر امروز شایعه‌ای مبنی بر اعتراض مردم شهرستان بدره به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه که فرماندار نیز آنها را تایید کرده و در این زمینه وزیر بهداشت فرماندار بدره را با درگیری لفظی تهدید به برکناری کرده، منتشر کرده بودند.

واکنش وزیر بهداشت به انتقاد فرماندار بدره از کمبود امکانات درمانی‌

تسنیم نوشت: عصر امروز در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان بدره حواشی به وجود آمد.‌

زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند.

فرماندار بدره درخواست نیرو و امکانات را برای شهرستان بدره از وزیر بهداشت داشته ‌که قاضی‌زاده هاشمی نیز خطاب به مرادحاصلی فرماندار بدره می‌گوید: شما خودتان نماینده دولت هستید و باید مشکلات را پیگیری و برطرف کنید.

در نهایت بین فرماندار بدره و وزیر بهداشت درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری ‌با وساطت استاندار ایلام پایان می‌یابد.

پس از شهرستان بدره وزیر بهداشت به دهلران سفر کرده و در سخنان در دهلران به مشکل و درخواست مردم بدره مبنی بر احداث بیمارستان اشاره می کند، وی در این رابطه اظهار داشت: به دلیل کم بودن جمعیت بدره نمی‌توان فعلا در این شهرستان بیمارستان احداث کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    64 5
    بله معلومه
  • بی نام RO ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
    51 92
    خدایی حق با وزیر بود.این بدره چند وقت پیش تبدیل به شهرستان شد .یه روستا بزرگه.
    • میم A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
      44 13
      شما که از هویت بدره خبر ندارین اراجیف نبافین.ن تنها بدره بلکه کل استان ایلام سینه سپر جنگ بودن حالا برا بیمارستان جمعیتشون کمه.بدره فرهنگ غنی داره وقدمتش به قبل از ساسانیان برمیگرده.شما یاد بگیرین به هویت مردم توهین نکنید.
    • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
      3 5
      شهرستان شدن بدره یکی دیگر از اشتباه های دولت قبل هست . فرهنگ غنی و رسیدن قدمتش به ساسانیان چه ربطی به جمعیت ،زیر ساخت ، قابلیت امکانات شهرستان داشتن و.. دارد ؟ واقعا بسیاری از روستاها در کشور از شهرستان بدره بزرگتر و با ظرفیت تر هستن برای دریافت امکانات .
  • عادل RO ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    0 10
    معلومه که چیزی گفته شده و وزیر رو عصبانی کرده وزیر که همینطوری نمیاد به خاطر بیان مشکلات بهش بگه بی شعور، نهایتش میگه شما خودتون پیگیر باشید حتما اون توهینی کرده و حرفی زده شده که وزیر رو ناراحت کرده و ایشون رو به واکنش مجبور کرده و این مظلوم نمایی ها که همچنان ادامه دارد و مردم هم که متاسفانه مظلوم پرست
  • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    5 1
    وزیر با ادب
  • فاضل A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    8 2
    جواب وزیر اصلا منطقی نیست. یعنی چی که جمعیت زیاد نیست و نیاز به بیمارستان نداره ؟ شما به عنوان وزیر بهداشت پس چی کاره این ؟ وظیفتونه که پاسخگو باشین.وقتی عده ای اونجا زندگی میکنن و طلب بیمارستان میکنن پس نیاز دارن و شما باید براشون محیا کنین.
  • اینجانب A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
    0 0
    اگه ساخت بیمارستان تو یه شهرستان کوچیک سخته,حداقل چندتا هلی کوپتر دردسترس مردم بیچاره بدره بذارن که اگه یه مشکلی داشتن,سریع به یه بیمارستان مجهز برسونندشون.برکنارت میکنم بی شعور ,شد جواب؟خوب مردم چه گناهی دارند که جمعیتشون کمه,در ضمن بین روستاها مگه چقدر فاصله ست,یه منطقه وسط چندتا روستا رو درنظر بگیرند یه بیمارستان بسازن که مردم مجبور نشن ۹۰کیلومتر تو راه باشن تا برسن بیمارستان مرکز استان.شاید یکی درحال سکته باشه,تو ۱.۵ ساعت تا بیمارستان میمیره خوب,فکر گنید مردم اعضای خانواده خودتونن بعد بگید بیشعور.