مهر نوشت: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه رجز خوانی برای دشمنی که چنگ و دندان نشان می دهد معنایی ندارد، گفت: باید در میدان پاسخ آن‌را با مشت محکم داد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر آدینه در خلال سی و چهارمین یادواره شهدای قلعه نو خرقان بخش بسطام ضمن اشاره به راه‌های نفوذ دشمنان در ایران اسلامی، ابراز داشت: جنگ نرم و عملیات روانی مختص به امروز یا دیروز انقلاب اسلامی نیست، هجمه روانی از ابتدای خلقت بشر بوده و حتی از مادها نمونه‌های آن با پوشیدن صورتک‌هایی برای ایجاد رعب و وحشت روانی در بین جوامع رواج داشته است.

وی بابیان اینکه امروز اما شکل نوینی از جنگ نرم و عملیات روانی را شاهد هستیم، افزود: در برهه کنونی دشمنان برای القای دشمنی خود و حس مقابله دنیا با اسلام، به ابزارهای مختلفی متوسل می‌شوند که نخستین آن‌ها ایران هراسی است.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: دشمنان با جنگ نرم و تبلیغات سوء به دنبال ایران هراسی در منطقه بوده و در این راه از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند، این دشمنان اما با در دست داشتن سلاح دوم یعنی تحریف و سانسور، به دنبال بزرگنمایی برخی نکات و کاستی‌های ما در دنیا هستند.

اسماعیلی بیان داشت: سلاح سانسور از سوی دشمن برای بریدن و قطع ساختن مزیت‌های ایران اسلامی و عدم نمایش واقعیت‌ها در دنیا به کار گرفته می‌شود و در این راه هیچ هدفی جز ایستادن در برابر اسلام ناب محمدی(ص) وجود ندارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =